“Tack och hej”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 95 av 128 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Tråkig, grå mat! Personalen såg mest ut att lida av att vara där! Ställde man en fråga var det som det vore deras första dag där, inte ens barnen tyckte om detta ställe!! Toaletterna vidriga! Gå omedelbart någon annanstans

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack Norrbo

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Bra läge på restaurangen, lätt att hitta dit. Trevlig personal och väldigt behjälplig. Stort minus var hur smutsigt intryck man fick, jätte dammigt i entrén, bordet var klibbigt och stolarna kändes slitna. Vi hade barnvagn med oss och skrev det i bokningen så vi fick en hörnplats, problemet var bara att alla då gick in i vagnen vilket resulterade i att han vaknade..

Datum för besöket: juni 2021
Tack Fija85
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Platsen är väll helt okej lite halvtrist som resturanger brukar vara men den tar länge att få sin mat hade kunnat leva så länge att jag fick se mina barnbarn om jag skulle vänta på min mat.

Datum för besöket: juli 2021
Tack alve l
Omdömet skrevs 15 oktober 2020

Mysigt och familjärt och spännande miljö, man beställer maten via en app. Maten är inte imponerande men det kan man väl inte räkna med heller. Jättetrevlig personal förutom den blonda tjejen i baren- otroligt fräsig och otrevlig mot fler än oss och det drog ner helhetsintrycket mycket. Visade sig inte vara första gången vid samtal med bordsgrannar. Trist.
Vårt sällskap var nöjda men vi återkommer nog inte, det finns andra ställen som är bättre.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Ewa M
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Vi älskar Pinchos och denna restaurang var fin med fint mat. God Corona avstånd och väldigt trevlig personal. Gillar man tapas så ett måste.
De fixade även laktosfri efterrätt till dotter även om deras laktosfria efterrätter var egentligen slut, men de gjorde en god blandning till henne.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack monkan72

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!