“Bra pinchos restaurang”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 96 av 128 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Vi älskar Pinchos och denna restaurang var fin med fint mat. God Corona avstånd och väldigt trevlig personal. Gillar man tapas så ett måste.
De fixade även laktosfri efterrätt till dotter även om deras laktosfria efterrätter var egentligen slut, men de gjorde en god blandning till henne.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack monkan72

Omdömet skrevs 22 juli 2020

Otrevlig personal och lång vänte tid det tog 1:45 min För att dom ska börja med maten och vi fick maten efter 2:20 min

Tack N7968LSmarial
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Käkade på kvällen här, var riktigt gott att testa en annan pinchos. Tråkigt att saker vi såg fram emot dock togs bort typ 1 dag innan, men antar att något tog slut. Sånt som händer. Maten var god men tjejen som stod vid disken och visade vems mat som var vems, var lite otrevlig samt att hon inte hade något koll på vems mat som var vems? Sen att personalen kollar snett när man inte ger dricks ska vi inte ens gå in på (glöm inte att vi inte jobbar för dricks i Sverige)

Tack jessicapedersen
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Barnresraurang absolut. Maten smaklös. Dyrt! Själva inledningen är dock väldigt fin. Personalen trevliga och servideinriktade.

Tack Vi23456
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Jag kan förstå att barnen tycker att den enkla maten är god. Om man som vuxen gör det har man enkla smaker och begränsad erfarenhet av restaurangliv.

Datum för besöket: mars 2020
2  Tack FF_Lule

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!