“Gott men lite otrevlig personal”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 96 av 128 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 20 juli 2020

Käkade på kvällen här, var riktigt gott att testa en annan pinchos. Tråkigt att saker vi såg fram emot dock togs bort typ 1 dag innan, men antar att något tog slut. Sånt som händer. Maten var god men tjejen som stod vid disken och visade vems mat som var vems, var lite otrevlig samt att hon inte hade något koll på vems mat som var vems? Sen att personalen kollar snett när man inte ger dricks ska vi inte ens gå in på (glöm inte att vi inte jobbar för dricks i Sverige)

Datum för besöket: juli 2020
Tack jessicapedersen

Omdömet skrevs 13 juli 2020

Barnresraurang absolut. Maten smaklös. Dyrt! Själva inledningen är dock väldigt fin. Personalen trevliga och servideinriktade.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Vi23456
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Jag kan förstå att barnen tycker att den enkla maten är god. Om man som vuxen gör det har man enkla smaker och begränsad erfarenhet av restaurangliv.

Datum för besöket: mars 2020
2  Tack FF_Lule
Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Mitt i stan. Bra läge och kul att prova olika maträtter. Finns både utan mjölkprodukter och glutenfritt.

Datum för besöket: november 2019
Tack Kickibackebj
Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Kul ställe , ett ställe barn uppskattar. Lite ovanligare och spännande. Helt ok mat, men det blir ganska dyrt om man är en större familj.

Datum för besöket: september 2019
2  Tack kjell_kel2016

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!