“Barnmat”
Omdöme om Pinchos

Pinchos
Rankad som nr 96 av 128 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 1 mars 2020 från mobil enhet

Jag kan förstå att barnen tycker att den enkla maten är god. Om man som vuxen gör det har man enkla smaker och begränsad erfarenhet av restaurangliv.

Datum för besöket: mars 2020
2  Tack FF_Lule

Omdömet skrevs 22 november 2019 från mobil enhet

Mitt i stan. Bra läge och kul att prova olika maträtter. Finns både utan mjölkprodukter och glutenfritt.

Datum för besöket: november 2019
Tack Kickibackebj
Omdömet skrevs 6 oktober 2019

Kul ställe , ett ställe barn uppskattar. Lite ovanligare och spännande. Helt ok mat, men det blir ganska dyrt om man är en större familj.

2  Tack kjell_kel2016
Omdömet skrevs 30 september 2019

Maten var okej, men otroligt lång väntetid på mat och även dryck! När vi väntat i 45 minuter fick vi hämta några rätter men några fattades och det blev ytterligare väntan innan alla fått sin mat. Det innebar ju också att en del rätter hunnit bli kalla. Kommer inte besöka Pinchos i Luleå igen.

Tack Anna E
Omdömet skrevs 29 september 2019 från mobil enhet

Pinchos är ett mysigt koncept, kul inredning och det känns som att sitta hemma i någons vardagsrum. Jag brukar alltid vara nöjd med maten, men nu har jag ätit flera gånger i Luleå och det är stor skillnad på kvaliteten. Piteå och Umeå har godare mat,fast det är samma meny. Märkligt. Men pluspoäng på drinkarna

Tack Sagabeata

Resenärer som tittade på Pinchos tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Pinchos? Berätta vad du tyckte!