“Vilken efterrätt!”

Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Hade bokat bord för 4 personer. Äta & se SHL-premiär. Vi valde alla oxfilé, den var bra. Efterrätt chokladkaka med pistageglass, sås. Saltkornen var pricken över i. Servicen helt ok. Vill du äta gott i en avslappnad miljö är detta rätts platsen att gå till.

Datum för besöket: september 2018
Tack Annakarin E

Omdömet skrevs 31 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal som servade oss.
Vi åt buffén. Olika sallader, varmrätter, bröd samt kaffe och efterrätt. Fräscht och gott.
Det enda jag reagerade mit var volymen på musiken, tyvärr satt vi nära en högtalare.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack 471Uffe
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Allstars mat är inte den mat jag rekomenderar! torra hamburgare och skrikig miljö.
finns inte så mycket mer att säga.

Datum för besöket: december 2017
Tack northswedenfoodlover
Omdömet skrevs 11 april 2018 från mobil enhet

Jobbar i Luleå. Allstarhamburgare med pommes och kall Krusovic Fatöl. Icehockey och fotboll på de många platt tv.
Artig och positiv personal.
Hel och ren bar och restaurang. Allstar ligger centralt på Storgatan.
Kan varmt rekommendera en afterwork hos Allstar Luleå!

Datum för besöket: april 2018
Tack andersb430
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Personalen är mest intresserad av att hänga med varandra. De ser inte och tar inte kontakt med gästerna frivilligt. Stämningen är stel och konstlad. Ikväll väntar de på en anstormning senare och därför anstränger sig ingen nu.

Datum för besöket: april 2018
Tack eirah2017

Resenärer som tittade på Allstar tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Allstar? Berätta vad du tyckte!