“Ett besök på Subway”

Har du en bild?
Lägg till den.
Subway
Rankad som nr 73 av 126 Restauranger i Luleå
Beskrivning: Din lokala Subway®-restaurang, som ligger på Betongvägen 10, levererar läckra ingredienser och aptitretande smaker i miljarder smörgås-, sallads- och wrap-kombinationer åt dig. Som ett alternativ till traditionell snabbmat, erbjuder vi färska hackade grönsaker, såser, protein och nybakat bröd för att skapa den perfekta måltiden med nybakade kakor till ett fantastiskt pris! Alla Subway®-restauranger är fristående ägda och drivs av företagare som anställer skickliga Sandwich Artists™ som är redo att ta emot din beställning personligen, online i vår Subway-app eller för leverans.
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Ett besök på ett av våra ”go to” restauranger. Maten var bra. Jag åt från den vegetariska menyn. Det var särskilt gott den här gången då bröden var lite mer rostade än vanligt. Efter ett besök hos Subway så känner man sig nöjd och det känns fräscht. Prisbild: 75-105

Datum för besöket: juli 2020
Tack JonasFjallstrom

Resenärer som tittade på Subway tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Subway? Berätta vad du tyckte!