“Prisvärd vietnamesisk pärla”
Omdöme om Koi Kitchen & Café

Koi Kitchen & Café
Rankad som nr 28 av 133 Restauranger i Luleå

Valde en rätt för två med blandat innehåll, grillspett, vårrullar och biffar. Två olika såser, ris och grönsaker. Vällagat och gott. Trevligt och serviceinriktat bemötande. Inte så mysig lokal, men återvänder gärna.

Datum för besöket: november 2018
Tack lottassyrra

Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Jag åt två gånger här under min vistelse i Luleå. Båda gånger var det verkligen mycket gott och inte dyrt. Jag har tidigare tyckt ganska bra om vietnamesisk mat, en nu förstår jag att jag måste ha underskattat detta kök. Rekommenderas!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Stestestefan
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

En stilig trevlig och lugn restaurang. Både jag och min sambo var nöjda med våran mat. Personal var trevlig och priset bra. Dom serverar även tiger beer vilket är ett litet plus när man äter Vietnamesisk mat.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Joel O
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt bra vietnamesisk lunchmat. Supertrevlig personal som guidade oss rätt bland rätterna. Pho soppan var perfekt!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Anijoh59
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Supergod, fräsch mat med "riktiga", härliga asiatiska smaker. Personal med tillmötesgående och trevligt sätt!

Datum för besöket: juli 2018
Tack malinl431

Resenärer som tittade på Koi Kitchen & Café tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Koi Kitchen & Café? Berätta vad du tyckte!