“Riktigt bra!”
Omdöme om Koi Kitchen & Café

Koi Kitchen & Café
Rankad som nr 28 av 133 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 22 juli 2018

Supergod, fräsch mat med "riktiga", härliga asiatiska smaker. Personal med tillmötesgående och trevligt sätt!

Datum för besöket: juli 2018
Tack malinl431

Omdömet skrevs 14 juli 2018 från mobil enhet

Nytt asiatiskt ställe med vietnamesiskt inriktning. Fräscht och gott så som vietnamesiskt mat ska smaka. Kul med variation i stan!

Datum för besöket: juni 2018
Tack FoodmasterP
Omdömet skrevs 25 april 2018 från mobil enhet

Jättegoda sataikycklingspett. God jordnötssås. Lugnt och skönt. Vi satt ovanpå och fick en fin lunch. Positiv överraskning

Datum för besöket: april 2018
Tack Dream712645
Omdömet skrevs 12 april 2018

Maten var helt ok, restaurangen såg lyxig och fin ut och därmed kanske man byggde andra förväntningar på hur maten skulle smaka. Det kanske finns andra rätter som är mycket godare än den jag tog.

Datum för besöket: mars 2018
Tack ZarlashtD1
Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Vi var fyra vänner som åt middag här. Lokalen är inte särskilt trevlig för middag, och personalen kändes inte så proffesionell. Men maten var ok, nudelsoppan med kyckling var fantastisk.

Datum för besöket: mars 2018
Tack UlrikaS3

Resenärer som tittade på Koi Kitchen & Café tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Koi Kitchen & Café? Berätta vad du tyckte!