“Asiatiskt mat”
Omdöme om Koi Kitchen & Café

Koi Kitchen & Café
Rankad som nr 28 av 133 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 12 april 2018

Maten var helt ok, restaurangen såg lyxig och fin ut och därmed kanske man byggde andra förväntningar på hur maten skulle smaka. Det kanske finns andra rätter som är mycket godare än den jag tog.

Datum för besöket: mars 2018
Tack ZarlashtD1

Omdömet skrevs 8 mars 2018 från mobil enhet

Vi var fyra vänner som åt middag här. Lokalen är inte särskilt trevlig för middag, och personalen kändes inte så proffesionell. Men maten var ok, nudelsoppan med kyckling var fantastisk.

Datum för besöket: mars 2018
Tack UlrikaS3
Omdömet skrevs 15 februari 2018 från mobil enhet

Restaurangen var helt tom när vi var där så vi var först aningen skeptiska. Därtill är lokalen långt ifrån charmig. Personalen var emellertid supertrevlig och berättade ingående om maträtterna samt kom med bra rekommendationer. Maten höll väldigt hög klass. Det är sällan man hittar så här autentisk och god vietnamesisk mat i Sverige till överkomliga priser. Jättegott, rekommenderas starkt!

Tack 829niklask
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

En positiv överraskning. Koi’s ramen är helt klart stans bästa. Från en spretig, lite torr och tråkig meny till ett bra koncept.

Andra gången jag äter deras ramensoppa och buljongen är jättegod, grönsakerna krispiga. Servicen var även den tipp-topp. Glada, trevliga och beskriver mate tydligt.

Tack Elin L
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Lugn och mysig restaurang med fräsch asiatisk mat. Kycklingspett med jordnötssås är riktigt god. Kan rekommendera den till både middag.

1  Tack Birgitta B

Resenärer som tittade på Koi Kitchen & Café tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Koi Kitchen & Café? Berätta vad du tyckte!