“Tryffelpizza utan tryffel = pizza”
Omdöme om Taverna Gusto

Taverna Gusto
Rankad som nr 9 av 131 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 22 oktober 2022 från mobil enhet

Kom hit med min sambo, vi tog varsin pizza varav jag tog en tryffel-pizza. Tyvärr hade köket antingen glömt tryffeln eller tagit så lite tryffel att de inte fanns det minsta spåret av tryffelsmak. Ingen frågade hur det smakade och jag var svensk, så jag sa inget till personalen utan klagar i efter ! Tack ändå för ett mysigt och trevligt ställe !

Datum för besöket: oktober 2022
Tack JesseW_1990

Omdömet skrevs 26 augusti 2022 från mobil enhet

Servitrisen var lite otålig när vi skulle beställa maten. Då en i sällskapet var osäker på vad som skulle beställas säger servitrisen ”ska jag komma tillbaka…jag har annat att göra”..
Snorkig och tråkigt bemötande. Maten var okej.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Mariah R
Omdömet skrevs 7 augusti 2022

Suverän service! Vårt första bealk, kände oss välkomnen redan i entren
Supergod pizza och fick tips och råd av trevlig personal
Fullsatt nästan då vi kom
Behövde ej vänta länge på maten!!!
Hit återkommer vi

Datum för besöket: augusti 2022
2  Tack 935cat00
Omdömet skrevs 11 maj 2022

Så dålig service och pizzan var blöt och degig . Så tråkigt med tanke på mysig lokal. Inte värt priset.

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack D6405PHannab
Omdömet skrevs 22 april 2022 från mobil enhet

Vi hade bordet i två timmar. Vi fick vänta på maten i över en timme. En av servitörerna uppgav att maa den långa väntetiden skulle vi få kompensation på priset. När det var ca 15 min kvar av vår tid blev vi upplysta om att vi bör lämna bordet inom den tiden och att det kunde vara en god idé att betala nu. Vi hade vin kvar i glasen och upplevde inte att vi fått nyttja tiden optimalt vilket vi även påpekade. Därefter kom personal vid tre tillfällen och sa att det var ”ok” att sitta kvar längre än utsatt tid men då var stämningen förstörd. När vi skulle betala fick vi påminna om att vi blivit lovade kompensation och vi fick 10% rabatt. Vi hade önskat att vi blivit upplysta om väntetiden innan, kanske fått bröd eller annat när vi väntade. Pizzan var supergod dock, synd bara att känslan av vistelsen blev en besvikelse.

Datum för besöket: april 2022
Tack achenriksson

Resenärer som tittade på Taverna Gusto tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Taverna Gusto? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.