Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline128 US$
eDreams128 US$
FindHotel127 US$
Etrip127 US$
Agoda.com127 US$
Tripadvisor128 US$
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Vi bodde en natt på Park hotell och det var en väldigt trevlig vistelse. Fina rum bra sängar. Frukosten var helt ok och personalen är väldigt service minded. Rekommenderas. Bra läge dessutom, om man vill ta en promenad till någon restaurang.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack asairene
Omdömet skrevs 7 juli 2017 från mobil enhet

Stort plus var de otroligt sköna och fräscha sängarna och de mjuka fina handdukarna. Badrummet var väldigt litet men fyllde sin funktion. Visst sus från vägen i rum 3 men det störde inte vår nattsömn. Frukosten var enkel men hade ändå allt vi kunde önska för att bli mätta och belåtna, mackor med enklare pålägg, yoghurt, juice och ägg. Parkering kunde lösas längs vägen då hotellets egna var fulla, vi fick p-tillstånd från receptionen. Perfekt hotell för en barnfamilj på genomresa.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Swedish-A-team
Omdömet skrevs 3 juni 2017

Hotellet ligger centralt i Luleå med närhet till stadskärnan. Det är ett enkelt hotell med bra service. Helt acceptabel frukost. Trots att vi bodde ut mot stor väg var det tyst på rummet. Sängen var dock lite hård för min smak.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack Yelverton T
Omdömet skrevs 15 mars 2017

Litet familjehotell med trevligt allrum, sköna sängar o bra frukost. Bra parkering utanför hotellet, lätt att hitta, bra restauranger i närheten. Hotellet ligger Centralt o nära butiker för chopping, prisvärt!

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack 89evaa
Omdömet skrevs 30 november 2016 från mobil enhet

Har inte för höga förväntningar. Väldigt enkelt hotell som känns lite som ett vandrarhem. Skulle inte stanna där mer än en natt.
Om du kommer sent så ring på klockan så kommer personalen och ge dig nyckeln.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet