Kostnadsfri avbokning till den 22-02-04
Boka nu, betala på plats
Booking.com128 US$
eDreams128 US$
Priceline
Omdömet skrevs 30 november 2016 från mobil enhet

Har inte för höga förväntningar. Väldigt enkelt hotell som känns lite som ett vandrarhem. Skulle inte stanna där mer än en natt.
Om du kommer sent så ring på klockan så kommer personalen och ge dig nyckeln.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack Frisk1
Omdömet skrevs 16 november 2016

Litet hotell med bra läge. Vi fick rummet som låg 2 dm från receptionen och det kändes inte bra. Vi skulle med flyget före de serverade frukost men vi fick en bricka med frukost som stod i kylskåpet, det var bussigt. Rummet var litet, inte så bra städat. Fri parkering.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack 471Uffe
Omdömet skrevs 14 november 2016

Vi bodde tre stycken i rummet närmast matsalen. Fungerade men var lite trångt. Unken lukt från toaletten men försvann efter några spolningar.
Vi gick mätta från frukosten.
Prisvärt hoell för några nätter, inget för längre boende.
Nära flygplatsen
Bra service

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack Resgalen_9
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

bra rum, närhet till centrum, bra service, bra att man själv på övervången i hotellet, har tillgång till kök, fullt utrustat, om man vill göra egen mat, även kylskåp för lagring är positivt, kaffe gratis + kakor och godis :-)

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Svenne S
Omdömet skrevs 14 juni 2016 från mobil enhet

Ett litet hotell med perfekt läge i centrum. Fri parkering. Wi-fi fungerade bra. Finns ett kök som möjliggör självhushåll. Gratis kaffe/te dygnet runt. Frukosten var enkel. Bodde i ett litet rum med ganska trångt badrum men helt ok. Supersköna sängar med fina sängkläder. Tv på rummet men även en gemensam högst upp i samlingsrummet. Väldigt trevligt med en familjär känsla. Här bor jag gärna nästa gång!

Datum för vistelsen: juni 2016
Restyp: Reste ensam