Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline95 US$
Booking.com95 US$
FindHotel94 US$
eDreams95 US$
Trip.com97 US$
Omdömet skrevs 5 oktober 2019 från mobil enhet

Inte mycket att hänga i granen här. Knappt bemannad reception, tveksam doft i rummet samt klart sparsam frukost. Redan bokat ett par tillfällen till här och hoppas det förbättras iallafall något under hösten 19 med tanke på att det såg ut som
en byggarbetsplats. Kommer nog inte boka nya vistelser här annars.

Extra plus att Tv:n har Chromecast vilket var en trevlig överraskning.

Datum för vistelsen: september 2019
1  Tack linusHee
Omdömet skrevs 9 december 2018

bott i tre nätter ingen städning. dörren in till rummet litet eftersom ljuset från korridoren lyser in. tvättstället litet fyrkantigt när man tvättar sig blir man blöt och vattnet stänker ner på golvet.frukosten ingen höjdare mejeriprodukter varma samt juicen. sängen knölig

Rumstips: lyhört dålig luftkonditionering vi bodde på våning två
Datum för vistelsen: december 2018
1  Tack hockeyintresse
Omdömet skrevs 9 november 2018

Riktigt dåligt! Kändes som ett vandrarhem. Ytterst torftig frukost med fruset! bröd, torkad leverpastej och frusen tomat och gurka. Låg standard! Ventilationen i rummet var obefintlig och duschslangen läckte som ett såll.

Datum för vistelsen: november 2018
1  Tack Paradise39115021404
Omdömet skrevs 3 november 2018 från mobil enhet

Har bott här många gånger hos dom gamla ägarna och tyckte alltid att det var jättebra. Det här var första gången med de nya ägarna. Blev besviken redan vid ankomst. Personen i receptionen satt och pratade i telefon och tittade inte ens upp för att låta mig veta att hen hade sett mig. Jag fick stå där och vänta ganska länge och lyssna på ett samtal som var privat.
Inne i rummet hängde gardinen inte uppe ordentligt, man hade blandat ut tvålen med vatten och det fanns inget extra toalettpapper utan bara den mindre än halvfulla rullen som satt i hållaren. Stannade två nätter och varken papper eller tvål fick påfyllning. Utcheckningstiden är 11:00 men strax efter kl. 10 öppnades dörren av någon som inte knackade och när jag sa något stängdes dörren igen utan att personen sa något.
Tråkigt.

Datum för vistelsen: november 2018
2  Tack pinglang
Omdömet skrevs 14 juni 2018 från mobil enhet

Bokade ett dubbelrum för att förvänta mig lite mer utrymme. När jag kliver in möts jag av en 140-säng i ett mikroskopiskt litet rum. Badrummet med en plastmatta som en gång i tiden velat vara blå sken upp i brunt, gult, smuts och allt sånt. Vidrigt. Ett illaluktande draperi, ett sånt där som klibbar runt benen när du duschar, satt fastklibbat mot väggen. Det hade nog en gång varit vitt men var nu brungult i sin merpart.

Rummet, nr 208, ska ni definitivt undvika. Det omnämns i hotellets text att det är ett unikt hotell där inget rum är det andra likt. Det är en omskrivning för att tala om för dig att det är fallfärdigt.

Pass dig. Jag rekommenderar att ta in på ett annat hotell. Jag försökte så klart byta rum men fick inte. Dubbelrum?? Jo hej du!!

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack ZekeVarg71
Amber H, Receptionschef på Amber Hotell, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2018

Hej, vad tråkigt det blev denna gång. Vi önskar att alla våra gäster ska trivas på hotellet. Har tagit tag i rummet och fixat det som behöver fixas. Ha en underbar sommar. Med vänlig hälsning Catarina