Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Discover47942554891

Bra! Ett önskemål är att de öppnar restaurangen igen.

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 feb. 2024
Jag gillar Örnvik, har ofta bott där. Dessvärre var restaurangen stängd, därför blev det inte full poäng. Fanns två kök där man kunde fixa med medhavd mat. Alltid rent och trevlig personal. Bra om man, som jag, skulle resa vidare nästa dag eftersom det ligger intill E4.
Datum för vistelsen: januari 2024
Tips för att välja rum: Kolla om restaurangen är öppen så du kan ta med mat att värma om den är stängd.
Resetyp: Reste ensam
4,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
1 542 kr
    1 266 kr
6.0 km från Ornvik Hotell & Konferens
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 15 augusti 2023 från mobil enhet

Det enda som gjorde att det blev en 2:a är för att den stackars personalen försökte. Men vad har hänt med detta ställe?!? Varit så bra förut med fräscht, god mat och ganska så trevligt ställe. Nu har det verkligen sjangserat! Slitet, smutsigt, maten inte alls lika bra som förr.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack annakarinr_13
Omdömet skrevs 11 juli 2023

Välj ett annat hotell än det här. Det är absolut inte värt pengarna. Hotellbyggnaden luktar unket och det är väldigt slitet och gammalt. Vi hade spindelnät i alla hörn i rummet, listen till kylen hade ingrodd smuts, badrummet såg lappat och lagat ut och hade fullt med Ingrid smuts i skarvar. Brunnslocket var fullt hår. Sängarna var rangliga och lät, kuddarna platta. Väldigt lyhört. Frukosten var riktigt dålig: bröden var värda för länge så de var som skorpor, besticken smutsiga, tevatten ljummet. Men bra att parkeringen inte kostade extra.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack emsoka
Omdömet skrevs 21 juni 2021 från mobil enhet

Jag kan egentligen inte säga något om själva rummen eller maten eftersom det inte gick att check in. 40 minuter stod jag och väntade i receptionen. Ringde 70 gånger på en knapp och 3 gånger till ett nummer där någon sa "min kollega är på väg". Det kanske han var. Dock tog det 2/3 av en timme och till slut kommer en Nisse-Lasse lunkandes med en klädsel som liknar en luffares med stora lurar. Provocerande långsamt gick han in genom ytterdörren, in bakom disken, stod där och petade på datorn i typ 1 minut innan han kollade upp på mig och frågade "Jaha. Och vad vill du då?". Vad vill jag då?! Jag ville checka in men efter att ha frågat om uppgifterna på hemsidan stämde att dom serverade frukost, lunch och middag som vanligt och fick ytterligare ett drygt svar ångrade jag mig fantastiskt snabbt. Frukosten bestod tydligen inte av buffé utan något som är nerstoppat i en papperspåse. Lunch och middag icke existerande. Tvärt om mot vad som stod på hemsidan. Som svar på mitt "varför?" sa han: "det är ändå bara arbetare som bor här". Tack men nej tack. Så är du arbetare, vill äta ur en påse på morgonen och hittar nyckel till rummet på eget bevåg kan det vara ett ställe för dig. Jag valde ett riktigt hotell med en riktigt receptionist med en riktigt frukost där det var möjligt att checka in.

Berit

Datum för vistelsen: februari 2021
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack antons431
Omdömet skrevs 19 november 2020

Ligger nära E4 vid infarten till Luleå.
Trevligt hotellrum nära naturen. Rent och fint.
Rum på natten med portkod. Vänlig personal.
Dagens kvällsmål, stor portion husmanskost, i restaurangen.
Riklig frukostpåse pga. Corona.
Ca 2km till stort shoppingcentrum.

Rumstips: Stor parkeringsplats.
Datum för vistelsen: november 2020
Tack Road208972
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Bodde på campingen som var mysig och campingtomterna var i ordning. Servicehuset var slitet och smutsigt. Diskrummet var i ordning men det var nog mest för att gästerna var ordningsamma.
De som arbetade på hotellet hade noll koll och var överallt och ingenstans.
Jag fick en känsla av att det fattades personal, kanske ägaren inte kan anställa fler eller så var de kort om folk helt enkelt. Receptionen var iallafall inte bemannad i 9 fall av 10. Hotellet var grisigt och slitet, blomsterdekorationer stod och vissnade på borden.
Det är synd för det är ett väldigt fint ställe med många möjligheter.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack 140susannej