Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Niels

Lätt att parkera för personbil med släp.

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 nov. 2020
Ligger nära E4 vid infarten till Luleå.
Trevligt hotellrum nära naturen. Rent och fint.
Rum på natten med portkod. Vänlig personal.
Dagens kvällsmål, stor portion husmanskost, i restaurangen.
Riklig frukostpåse pga. Corona.
Ca 2km till stort shoppingcentrum.
Datum för vistelsen: november 2020
Tips för att välja rum: Stor parkeringsplats.
Resetyp: Reste i arbetet
4,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
  • Scandic Hotels
    1 260 kr
5.9 km från Ornvik Hotell & Konferens
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Bodde på campingen som var mysig och campingtomterna var i ordning. Servicehuset var slitet och smutsigt. Diskrummet var i ordning men det var nog mest för att gästerna var ordningsamma.
De som arbetade på hotellet hade noll koll och var överallt och ingenstans.
Jag fick en känsla av att det fattades personal, kanske ägaren inte kan anställa fler eller så var de kort om folk helt enkelt. Receptionen var iallafall inte bemannad i 9 fall av 10. Hotellet var grisigt och slitet, blomsterdekorationer stod och vissnade på borden.
Det är synd för det är ett väldigt fint ställe med många möjligheter.

Datum för vistelsen: juli 2019
1  Tack 140susannej
Omdömet skrevs 9 maj 2019

Stugan var ostädad, hade urusla sängar och en död humla från förra sommaren låg död i ett av dricksglasen. Stopp i avloppet på duschen, kanske av allt hår som fastnat synligt i golvbrunnen. Luktar fukt och mögel i hela servicehuset. Nog för att jag är en bekväm hotellperson, men lite mer ska man väl ändå kunna vänta sig... Jag kommer inte bo här igen. Någonsin. Rekommenderar inte någon annan att göra det heller.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack ANn L
Omdömet skrevs 8 maj 2019

Ligger utanför staden så du behöver bil. Kanske lite svårt att hitta om du kommer i vintermörker men lugn miljö utanför centrum. Service och rum är helt OK. Ett bra alternativ om du har bil och inte absolut vill bo i Luleå centrum.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Kjell-Åke A
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Jag och min familj var under semestern till Luleå och bodde i Örnvik hotell & konferens
Det var mysigt hotell och lungt och fint.
Personalen var trevlig och hjälpsamma.
Vi kommer gärna tillbaka igen .

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack mariapts
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Mina bästa semester har varit på hotell Örnvik, trevlig personal, god mat och bra städning. Det var väldigt trevligt att det fanns alltid caffe/te och kaker som man fick ta när man ville det.
Det enda jag skulle tänka mej en liten lekplatts på utsidan för barn hadde varit bra, men resterande finns det i insidan leksaker och minigolf som var ganska bra.
Vi har hafft underbar semester , avkopplande i naturen och inte så långt om man vill åka inn till stan ..
Recomenderar 100%.

Datum för vistelsen: juli 2017