Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
ANn L

Smutsigt, sunkigt, snuskigt

1,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 9 maj 2019
Stugan var ostädad, hade urusla sängar och en död humla från förra sommaren låg död i ett av dricksglasen. Stopp i avloppet på duschen, kanske av allt hår som fastnat synligt i golvbrunnen. Luktar fukt och mögel i hela servicehuset. Nog för att jag är en bekväm hotellperson, men lite mer ska man väl ändå kunna vänta sig... Jag kommer inte bo här igen. Någonsin. Rekommenderar inte någon annan att göra det heller.
Datum för vistelsen: maj 2019
Resetyp: Reste i arbetet
Ser du något problem med det här omdömet?
  • Scandic Hotels
    1 260 kr
5.9 km från Ornvik Hotell & Konferens
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 8 maj 2019

Ligger utanför staden så du behöver bil. Kanske lite svårt att hitta om du kommer i vintermörker men lugn miljö utanför centrum. Service och rum är helt OK. Ett bra alternativ om du har bil och inte absolut vill bo i Luleå centrum.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack Kjell-Åke A
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Jag och min familj var under semestern till Luleå och bodde i Örnvik hotell & konferens
Det var mysigt hotell och lungt och fint.
Personalen var trevlig och hjälpsamma.
Vi kommer gärna tillbaka igen .

Tack mariapts
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Mina bästa semester har varit på hotell Örnvik, trevlig personal, god mat och bra städning. Det var väldigt trevligt att det fanns alltid caffe/te och kaker som man fick ta när man ville det.
Det enda jag skulle tänka mej en liten lekplatts på utsidan för barn hadde varit bra, men resterande finns det i insidan leksaker och minigolf som var ganska bra.
Vi har hafft underbar semester , avkopplande i naturen och inte så långt om man vill åka inn till stan ..
Recomenderar 100%.

1  Tack Hugo N
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde i husbil! Wi-fi funkade inte, trots att vi fick 3 koder till telefoner och iPad! Känns som en viktig detalj, för oss i alla fall!!!
Servicehuset var rent och snyggt, men på vissa toaletter var tvålen slut och inte mycket toapapper kvar! Ligger väldigt nära E4:an, men plats 66 och 67 hade inga problem med detta nattetid! Plus var sorteringen av sopor!
//Birgitta

Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 23 maj 2017

Ett bra hotell som ligger intill Gäddvikbron i Luleå. Placeringen av hotellet är rätt nära Storheden och flygplatsen Kallax. Området består av en fin natur med skog och kuperad terräng för motion av alla de slag.

Rumstips: trevliga rum.
Datum för vistelsen: maj 2017