Priceline
Go to your Happy Price
Kjell-Åke A

Prisvårt

3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 8 maj 2019
Ligger utanför staden så du behöver bil. Kanske lite svårt att hitta om du kommer i vintermörker men lugn miljö utanför centrum. Service och rum är helt OK. Ett bra alternativ om du har bil och inte absolut vill bo i Luleå centrum.
Datum för vistelsen: oktober 2018
Resetyp: Reste i arbetet
3,0 av 5 bubblorRum
3,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
Scandic Hotels
5.1 km från Ornvik Hotell & Konferens
    715 kr
Visa fler hotell i Luleå
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Jag och min familj var under semestern till Luleå och bodde i Örnvik hotell & konferens
Det var mysigt hotell och lungt och fint.
Personalen var trevlig och hjälpsamma.
Vi kommer gärna tillbaka igen .

Tack mariapts
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Mina bästa semester har varit på hotell Örnvik, trevlig personal, god mat och bra städning. Det var väldigt trevligt att det fanns alltid caffe/te och kaker som man fick ta när man ville det.
Det enda jag skulle tänka mej en liten lekplatts på utsidan för barn hadde varit bra, men resterande finns det i insidan leksaker och minigolf som var ganska bra.
Vi har hafft underbar semester , avkopplande i naturen och inte så långt om man vill åka inn till stan ..
Recomenderar 100%.

1  Tack Hugo N
Omdömet skrevs 30 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde i husbil! Wi-fi funkade inte, trots att vi fick 3 koder till telefoner och iPad! Känns som en viktig detalj, för oss i alla fall!!!
Servicehuset var rent och snyggt, men på vissa toaletter var tvålen slut och inte mycket toapapper kvar! Ligger väldigt nära E4:an, men plats 66 och 67 hade inga problem med detta nattetid! Plus var sorteringen av sopor!
//Birgitta

Tack Birgitta H
Omdömet skrevs 23 maj 2017

Ett bra hotell som ligger intill Gäddvikbron i Luleå. Placeringen av hotellet är rätt nära Storheden och flygplatsen Kallax. Området består av en fin natur med skog och kuperad terräng för motion av alla de slag.

Rumstips: trevliga rum.
Datum för vistelsen: maj 2017
Tack AndersY11
Omdömet skrevs 22 augusti 2016

Enkelt hotell men rent och med trevlig personal.
Plus för att kunna boka två sammanhängande rum för större familj, att det finns tillgång till kök om man vill göra en egen kvällsmacka (med kyl där man kunde förvara kylvaror) och helt okej fast lite enklare frukost.
Minus för kraftigt buller från ventilationen, att familjerummen är så små att man inte kan använda dörren mellan rummen då den blockeras av sängar, att det luktar mögel i delar av hotellet och lite trist att den i broschyrer omnämnda minigolfbanan var i så dåligt skick att det över huvud taget inte gick att spela. Hotellet skulle behöva lite TLC och upprustning, Men som övernattning på vägen är det helt okej med bra bil-läge nära E4:an

Rumstips: I rummen nära ventilationsanläggningen bullrar ventilationen kraftigt.
Datum för vistelsen: juli 2016
Tack JNo_Sverige