“Riktigt bra men saknar pommes”
Omdöme om Bastard Burgers

Bastard Burgers
Rankad som nr 3 av 130 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Riktigt bra hamburgare till ganska högt pris, nu är jag ingen fan av sötpotatis så det skulle vara trevligt med vanliga strips.

Tack Bad-rasta

Omdömet skrevs 3 augusti 2018 från mobil enhet

Topp tre hamburgare jag har ätit so far! Vad mer ska man säga? Testa! Ni kommer inte att ångra er ;)

Tack Mia J
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Det var fantastiskt särskilt burger, så läckra,Jag var med vänner och då har jag beställt för min familj också

Tack Maortenson
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Maten är supergod men jag kan tycka att det är lite för dyrt med tanke på att det upplevs mer som en lunchrestaurang.

Tack Anneli E
Omdömet skrevs 10 juli 2018

Så gott! Och nuförtiden så är det inte några större problem att få en plats i restaurangen heller! Prova!

Tack Niklas O

Resenärer som tittade på Bastard Burgers tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Bastard Burgers? Berätta vad du tyckte!