“Mycket nöjd!”

Lägg till den.
Pizzeria Miss Mac
Rankad som nr 62 av 126 Restauranger i Luleå
Omdömet skrevs 27 juli 2020 från mobil enhet

Mycket nöjd med vår pizza. Bra botten och bra med fyllning. Inget att klaga på. Köper gärna pizza från detta ställe igen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Zorromannen
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

Hämtade pizza att äta hemma... i dessa coronatider. Pizzorna Palermo och Milano var bra. Tunn botten och smakrika, perfekt i min smak.Lätt att betala utan trängsel och handsprit vid kassan. Där var även rymligt att kunna sitta ner och äta på plats utan att vara för nära varandra. Väl värt att äta där

Datum för besöket: april 2020
Tack gitcarlsson
Omdömet skrevs 23 december 2016 från mobil enhet

Ätit både pizza och hamburgare här. Inget att klaga på! Fin, ny och fräsch lokal. Dock ett stort minus att de tar betalt extra för att äta där! Typ 25 kr dessutom, vilket jag inte alls förstår! Kommer aldrig att betala extra för att äta där, då tar jag hellre med mig maten hem.

Datum för besöket: december 2016
1  Tack almaholmstrom
Omdömet skrevs 15 augusti 2016

Helt okej kvarterskrog om du vill äta en pizza eller liknande. Ovanligt fräscht skulle jag säga, ganska nyrenoverad med nyare möbler m.m.

Datum för besöket: juli 2016
Tack ilbombo

Resenärer som tittade på Pizzeria Miss Mac tittade också på

Luleå, Norrbottens län

Besökt Pizzeria Miss Mac? Berätta vad du tyckte!