Kostnadsfri avbokning till den 22-10-13
Agoda.com
Kostnadsfri avbokning till den 22-10-13
Lol.travel
Omdömet skrevs 6 juli 2020

Bra och fräsch stuga med egen uteplats. Fint läge vid sjön, där kan man låna en båt, basta eller bada. Trevlig personal som gör allt för att gästerna ska trivas.
Ett litet minus är de mycket hårda sängarna och att det inte fanns några myggfönster.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack HeleneA636
Omdömet skrevs 9 januari 2020 från mobil enhet

En grymt mysig camp, vi stanna en natt i husbilen. Skulle vi inte vidare hade vi gärna stannat några nätter till. Bra priser och ett utmärkt bemötande av ägaren. Båtar och bast var bara att låna om man ville och de var lediga. Kan varmt rekommenderas.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack pers434
Omdömet skrevs 20 augusti 2018 från mobil enhet

På väg till Kiruna flygplats efter en vecka på Lofoten. Stannade vi där 2 nätter.
Stället ligger mycket vackert vid Altasjön. Vi hyrde en större stuga med kök och badrum.
Värdparet är trevliga och stället fridfullt.
Bokade bastu och tog en tur på sjön i en eka.
Stället är lite slitet men gästvänligheten och priset väger upp allt.
Nära till Jukkasjärvi.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack MadamedeSera
Omdömet skrevs 9 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min sambo övernattade vid denna camping, vi hyrde en stuga, helt okej stuga men inget rinnande vatten. Det gick att laga mat i en större byggnad bara en bit bort. Toaletterna och duschen var inte så trevliga, det luktade väldigt illa vid toaletterna. Det fanns två bastu, en för alla och en bokningsbar, vi bokade den bokningsbara. Ganska ofräsch och inte välskött, dessutom blöt ved så det var svårt att få fyr på den.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack emygereback
Omdömet skrevs 10 oktober 2017 från mobil enhet

Vi trivdes väldigt bra i stugan, den var himla fin och helt ok i pris. Där var tyvärr långt till toaletten, och den var inte trevligt, där luktade väldigt illa, så man fick ingen lust att duscha där. Förmodligen har dom väl fixat problemet nu, och om dom har det åker jag gärna dit igen.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack annedorthem771