Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com139 US$
Priceline139 US$
Travelocity139 US$
Tripadvisor139 US$
FindHotel
Omdömet skrevs 7 december 2021 från mobil enhet

Jag och mina två syskon besökte Camp ripan 5 nätter under vår semester. Stort plus till trevlig personal, superbra frukost och mysigt spa!! En extra stjärna för att det fanns torkskåp i stugan vilket är behövligt denna årstid.
Kommer definitivt besöka detta ställe igen!

Datum för vistelsen: december 2021
Tack Vanoozz
Frida Lind-Oja, Ägare på Camp Ripan, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2022

Hej!
Tack så mycket för er recension.
Vi uppskattar att höra att ni trivdes under er vistelse här och vi hoppas att ni kommer och besöker oss här på Camp Ripan!
Med vänlig hälsning,
Receptionen

Omdömet skrevs 27 augusti 2021

Detta fick bli vårt alternativ i Kiruna. Det är på alla sätt ett mycket bra boende. Man kan få sin stuga och det är dessutom naturnära. Vi gick en fantastisk kvällspromenad från just utanför vår stuga. Men priset är egentligen knappast rimligt från ett mer objektivt perspektiv... Det får bli en trea till det priset.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack VeniUltra
Frida Lind-Oja, Ägare på Camp Ripan, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2021

Hej!
Tack så mycket för er recension.
Varmt välkomna tillbaka till oss!
Med vänlig hälsning,
Receptionen

Omdömet skrevs 23 juli 2021

Vi bodde en natt i stuga där vår hund var välkommen. Väldigt sköna sängar - MEN, inga skydd i våningssängen! Vår ena son ramlade faktiskt ur! Praktisk stuga annars med allt man kan behöva. Inte möjligt att öppna några fönster dock, vilket kändes lite instängt. Här fick vi bästa frukosten på hela vår Norrbottensresa! Renkorv, pannkakor, gott kaffe, mycket frukt! Wow!

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack Filifjonkan1
Frida Lind-Oja, Ägare på Camp Ripan, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2021

Hej,

Tack för er recension. Vad tråkigt att höra att er son ramlade ut ur sängen, jag hoppas inte att han skadade sig. Vi har skydd i receptionen som man kan fråga efter om det skulle behövas. Vad roligt att ni trivdes på Camp Ripan och att ni tycket om vår frukost. Ni är varmt välkomna tillbaka!

MEd vänlig hälsningar, Lisa Grundell Camp Ripan!

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Första gången så långt norrut ville smaka på det lokala.Förrätt, carpaccio på ren och röding a’la Japan. Burgare med fantastisk ”bea”. Stooora portioner. Till maten Kiruna tillverkad ipa bryggd på vatten från Torneälv. Så gott och toppen bra service

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Carina Ö

Hej Carina,

tack för din recension! Vad roligt att höra att er upplevelse i restaurangen har varit bra.

Varmt välkomna tillbaka!

Med vänliga hälsningar, Lisa Grundell Camp Ripan

Omdömet skrevs 15 juli 2021 från mobil enhet

Hyrde en stuga tre nätter på sommaren. Hög standard på stugan, frukost och servicen. Restaurangen är bra men relativt hög prisnivå på, men så är de listade i White guide också. Fräscha faciliteter och bra lekplatser för barnen. Ligger centralt för att nå Kiruna.

Datum för vistelsen: juni 2021
1  Tack Josustin

Tack för din recension. Vad roligt att höra att er vistelse på Camp Ripan varit bra!

Med vänliga hälsningar, Lisa Grundell Camp Ripan