Omdömet skrevs 27 augusti 2018

När vi bodde där så blev vi bra omhändetagna och vi trivdes bra där.Vi fick en av de större stugorna med 2 rum och dedt fungerade bra för oss 5 personer.Frukostarna var mycket bra och väl påfyllt hela tiden. Bra gjort

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Anders N
CampRipan, Receptionschef på Camp Ripan, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2018

Hej Anders, tack för er fina feedback och verkligen roligt att höra att ni trivdes. Vi jobbar hårt för att alla ska känna sig hemma här hos oss. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 16 augusti 2018 från mobil enhet

Snyggt ställe med allt man behöver. Men frukost tidigast 0730? det går bort när man jobbar. Frukostpåsen var kass.
Gymet suger, så litet att man får cellskräck.
God mat i restaurangen men märkligt att all personal pratar engelska.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Bjorn_Karlsson

Hej

Tack för din feedback. Under sommarsäsongen öppnar vi frukosten 07.30. Resten av året öppnas det 06.30. Detta har vi sett fungerat baserat över behovet under sommarmånaderna. Vi ber om ursäkt att frukostpåsen inte höll måttet. Vi hoppas du hade trevligt ändå och välkommen åter!

Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Fina hotell-stugor, med hög comfort. Tvättjärnsbadet är väldigt fint och restaurangen har väldigt god mat. Fler sorters vin än rätter i menyn, men de som finns är av hög klass. Stor och härlig frukost, som ingår i priset!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 439marianneb
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Bodde två nätter i tvårumsstuga juli 2018. Trevliga stugor,rent och snyggt, bra utrustning. Nu var det 30 grader varmt dessa dagar så det blev lite hett inomhus. Då det är fasta ej öppninsbara fönster gick det inte öppna och vädra för att få korsdrag. Borde finnas bättre vädringsmöjligheter eller AC. Nu är det väl inte 30 grader så ofta Frukosten var superb. Härligt avsvalkande bad i värmen var toppen framförallt när man är här med en 6 åring.
Ett minus för sen incheckning.
Men överlag toppen.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack annols66
CampRipan, Receptionschef på Camp Ripan, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2018

Hejsan!

Tack för er recension och jätteroligt att ni tyckte om Camp Ripan överlag. Vi har haft det otroligt varmt i sommar och får titta på andra lösningar om värmen fortsätter. Välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Stannade på Camp Ripan i fyra nätter för att hinna med allt som Kiruna erbjuder.
Från hotellet finns en midnattssolstig att vandra för att komma upp på en utsiktsplats där man ser midnattssolen.
Hotellet är rent och fräscht och rummen har parkering precis utanför. Supersköna sängar och en riktigt bra frukost.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack lottag439