Kostnadsfri avbokning till den 22-10-14
Travelocity72 US$
FindHotel74 US$
Etrip74 US$
Omdömet skrevs 7 juli 2019

Ett föredömligt alternativ om man som jag gillar enkelheten men ändå rent och ombonat. En alldeles utmärkt frukost att bottna med innan vandrarkängorna tog mig runt i staden. Lite vid sidan om men inte alls långt, varken till stationen eller centrum.

Datum för vistelsen: juni 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack goldbach2014
Omdömet skrevs 9 mars 2019 från mobil enhet

Bodde på Stf:s Vandrarhem. Aldrig mer, säger jag.
Dörren var sned så vi såg ut i korridoren. Luktade mat hela tiden i vårt rum. Toaletten var så kall att jag inte kunde sätta mig. Otroligt lyhört och det sprang folk i korridoren fram till 04.30.

Datum för vistelsen: mars 2019
1  Tack 927berithb
Omdömet skrevs 13 juni 2017

Ett prisvärt hotell/vandrarhem i Kiruna. Rummet var inte särskilt märkvärdigt, men helt ok, dock med delad dusch. Sängkläder ingick i priset, men jag fick själv bädda sängen. Inte jättenytt och fräscht, men hyfsat välstädat. Trevlig personal, men receptionen är stängd 11-15 på helgerna. Det fanns bagagerum, men inte ett låst sådant. Man hade tillgång till folkhögskolans bibliotek och uppehållsrum med spel och biljard. Fungerar bra om man behöver någonstans att sova.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack PatrikSW
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Spenderade två nätter här. Rummen är enkla men rena. Även vi råkade ut för att inte få frukost då vi anlände en fredag och frukosten måste beställas torsdag för lördag och söndag. Vi handlade frukost på ica i närheten.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack MarjanN
Omdömet skrevs 9 maj 2016

Enkelt, men helt okej boende för en natt eller två. Toalett i rummet, men dusch i källaren som fungerade bra. Dock dålig information på hemsidan, man är tvungen att boka frukost några dagar i förväg och det framgick inte, men då kunde vi äta frukost på Camp Ripan som låg på några minuters promenad i närheten.

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack renitat2013