“Väl värt ett besök”
Omdöme om Cafe Safari

Cafe Safari
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Kiruna
Kök: Svenskt

Ett trevligt fik i två plan. Vi provade kaffe, latte, nachos och macka med renstek. Allt till stor belåtenhet!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack VeronicaO_11

Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Jättemysig lokal med kul möblering.
Mycket att välja på .Sallader,varma rätter,kakor.Olika kaffesorter och te alternativ.Väldigt populärt.

Datum för besöket: september 2020
Tack Lasse62
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Vi fick det stället rekommenderat och det visade sig stämma, bra bak, got kaffe, trevlig personal, mysigt ställe

Tack Notan66
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt goda bakvärk. Tog en hjortbiskvi och latte som var supergoda. Chailatten är dock ej att rekomendera.

Tack Gabriella S
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Enormt goda bakverk!
Mysig lokal och trevlig personal.
Enda minuset var att chailatten var lite smaklös

Tack Lydia H

Resenärer som tittade på Cafe Safari tittade också på

Kiruna, Norrbottens län

Besökt Cafe Safari? Berätta vad du tyckte!