Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline119 US$
FindHotel119 US$
eDreams119 US$
Agoda.com119 US$
Etrip119 US$
ZenHotels.com
Omdömet skrevs 17 juli 2020 från mobil enhet

Vi bodde på hotellet men fick ändå som hotellgäster använda köket, tvättstugan och bastun som fanns "i" vandrarhemmet (samma byggnad). Köket var fräscht och hade all utrustning som behövs för matlagning. Skönt (nästan lyxigt) att kunna laga mat själv även om man är på resande fot, drar ner semesterkostnaden rejält!

Wifi var snabbt, frukosten god (fanns vegansk; yoghurt, mjölk och smör om man bad om det).

Det enda som drar ned betyget är toaletten på rummet, den var gammal (luktade unket) och hade en avfallskvarn i sig som brötade när man spolade. Kvarnen och brötet i sig var okej men annorlunda.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 225daniellah
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Väldigt billigt hotell. Rummet var litet men fungerade för några nätter Badrummet var lite sunkigt och ofräscht. Gemensamma genomgångsutrymmen var otrevliga, jag tror inte man städade extra med tanke på Covid-19. Jag såg till att ha handsprit med mig som jag spritade händerna med när jag tagit i dörrar och handtag. Hotellet hade även ett vandrarhem. Frukosten var överraskande bra. Som vegetarian saknade jag flera ostar men det fanns gott om grönsaker och till fil/yoghurt fanns det nötter eller frön att lägga i. Brödet var lite torrt och tråkigt. Ville man ha kraftigare frukost fanns det bacon, äggröra, en dag var det lax och en dag fanns gröt.
Jag vill poängtera att detta är ett billigt hotell, man får vad man betalar för.
Maten i restaurangen var mycket bra.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack StackarsJack
Omdömet skrevs 6 mars 2020 från mobil enhet

Gemytligt hotell och vandrarhem med trevlig personal
God mat och baren är öppen till sent på kvällen
Vi var där en långhelg med ett gäng goda vänner från England och både Kiruna och hotellet var uppskattat av oss alla

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Marie L
Omdömet skrevs 27 augusti 2019 från mobil enhet

Bra rum
Men små
Städat
Saknar avlastningshyllor för hjälm och prylar
Lugn omgivning
Har parkering

Sedan finns en fantastisk restaurang på hotellet
Ostbar, köttbar, godishylla
Samt en delikatessaffär
Kanonbra!

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack rolfw693
Omdömet skrevs 13 juli 2019

Vi bodde en natt på vandrarhemmet. Här finns inget extra - ingen charm att hoooas på. Men det ör okej. Rena lakan och en bastu. Knarrande sängar i metall men för det ge priset är det helt okej. Dessutom finns den trevliga restaurangen Spisa i samma hus, vilket verkligen är en extra bonus. Plus att det ligger mycket centralt beläget i G:a Kiruna.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Adrienne S