Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline87 US$
Omdömet skrevs 27 augusti 2019 från mobil enhet

Bra rum
Men små
Städat
Saknar avlastningshyllor för hjälm och prylar
Lugn omgivning
Har parkering

Sedan finns en fantastisk restaurang på hotellet
Ostbar, köttbar, godishylla
Samt en delikatessaffär
Kanonbra!

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack rolfw693
Omdömet skrevs 13 juli 2019

Vi bodde en natt på vandrarhemmet. Här finns inget extra - ingen charm att hoooas på. Men det ör okej. Rena lakan och en bastu. Knarrande sängar i metall men för det ge priset är det helt okej. Dessutom finns den trevliga restaurangen Spisa i samma hus, vilket verkligen är en extra bonus. Plus att det ligger mycket centralt beläget i G:a Kiruna.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Adrienne S
Omdömet skrevs 17 juni 2019

I Kiruna för att fira student - och vi bodde på SPis hotel.

Möttes av en mycket imponerande och inspirerande ölavdelning i foajén. Rummen trevliga, fräscha - och en kanongod frukost.

Vi hann inte med att äta i restaurangen, vilket vi beklagade, för menyn var intressant, och om vi kommer tillbaka - så ska den få ett besök.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 139g_ran_
Omdömet skrevs 15 februari 2019 från mobil enhet

Centralt vandrarhem med hotellrums möjligheter. Rummet jag hade var litet men fungerade bra, två sängar, dusch och toalett. Tv med några kabel-tv kanaler. Gratis wi-fi och en restaurang med god mat. Frukosten var mycket god och personal väldigt trevlig.
Parkering mycket nära vandrarhemmet.

Datum för vistelsen: februari 2019
Restyp: Reste ensam
Tack piteanders
Omdömet skrevs 3 september 2018 från mobil enhet

Underbar personal som tar väl hand om en. Supergod frukost och perfekt ställe att bo på efter en lång vandring och nätter i tält. Rekommenderas starkt ! Har även ett grymt bra ölsortement och en välsorterad deli. :)

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Isabella M