Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com155 US$
Travelocity155 US$
Priceline155 US$
eDreams148 US$
Orbitz.com155 US$
Omdömet skrevs 18 mars 2021

Mycket bra hotell. Trevlig, vänlig och professionell personal. Bra sängar, tyst luftcirkulation. Frukost helt ok. Safe och kylskåp i rummet. Wifi bra, men öppen och utan inloggning. Bra läge i centrum. Parkering strax utanför.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack Vitpeppar
Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Mysigt hotell som saknar lobby, men incheckningen gick smidigt på puben där vi också åt goda älgfärsbiffar första kvällen. Frukostbuffén var liten, men hade allt som vi önskade, det enda negativa var att frukosten serverades mellan 07.00-09.00.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Sofie987456
Omdömet skrevs 12 februari 2020

Vi bodde en natt i mycket fräscht rum där både rummet och toan verkade nyrenoverade. Åt middag på kvällen, frugan en hamburgare och jag gräddstuvad souvas med potatispuré och lingon vilket smakade mycket bra. Ordentlig frukost med småvarmt. Personalen väldigt hjälpsam och trevlig. Trevlig atmosfär i puben. Övernattar gärna där igen.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack BrittanoBengt
Omdömet skrevs 20 augusti 2019

Hotellet ligger bra till i centrum av Kiruna. Alla rummen ligger en trappa upp, i bottenvåningen finns puben och gallerian. Jag bodde i ett relativt stort och ljust enkelrum, men stördes av en fläkt i rummet hela tiden. Vattenkokare med kaffe och te på rummet, och bra att man slapp småförpackningarna i badrummet och kunde använda tvål från storpack. Frukosten intas i puben. Inte så mycket varm mat eller brödsorter (men desto fler sorters yoghurt att välja på) men allt som serverades var gott. Den stora nackdelen är incheckning först kl 16.00 så man kan inte komma tidigare och lämna in sitt bagage.

Datum för vistelsen: augusti 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack Michael N
Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Bishop Arms är beläget centralt i Kiruna. In- och utcheckning sker i puben. Hotellet ligger en trappa upp. Fräscha och fina rum. Kaffe o te finns på rummen. Frukost serveras i puben på markplan. Mycket serviceinriktad personal. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 856j_rgenl