“Inte värt ett besök”
Omdöme om Arctic Thai & Grill

Arctic Thai & Grill
Rankad som nr 1 av 4 Smått och gott i Kiruna

Beställde shezuan kyckling fick troligen nåt annat,frun kände inte igen det. Mycket soya,bitar nån slags kött, inte kyckling iaf.porslinet kantstött.
Hit går vi inte mer...

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Kalle N

Omdömet skrevs 23 mars 2021

Thaimaten var fantastisk.
Är du lortig om fötterna finns fotskydd, typ Folktandvården.... :-)
Korvmålet.... ja inte en gnutta sallad eller grönt på tallriken. Bra korv, bra mos, rikligt med kryddaa.

Datum för besöket: mars 2021
Tack jnstsweden
Omdömet skrevs 3 januari 2021

Maten var kall och smaklöst. Det var dyrt och personalen var varken förstående eller service inriktad.

Datum för besöket: december 2020
Tack Camiicaam
Omdömet skrevs 28 oktober 2020 från mobil enhet

Vi hade hoppats på vällagad thaimat efter att ha läst omdömena på TripAdvisor och Google. Vi åt Paneng och barnen åt Satai.
Panengen var smaklös, enda grönsaken var några bambuskott. Kycklingspetten barnen fick var inte kryddade på traditionellt sett, smakade vara sunkigt gatukök.
Dessutom så var det en kraftig stekos i hela lokalen som gör sitt kläderna luktar illa även dagen efter. Rekommenderar ingen att gå hit.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack MartinGunnang
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Vi testade dom grundligt med 3 besök, thaimat kanon, Angustburgaren var väl ok, fast jag tror inte Angust var med

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Notan66

Resenärer som tittade på Arctic Thai & Grill tittade också på

Kiruna, Norrbottens län

Besökt Arctic Thai & Grill? Berätta vad du tyckte!