Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com128 US$
Travelocity128 US$
Priceline128 US$
eDreams128 US$
Lol.travel170 US$
Omdömet skrevs 22 juli 2021

Mycket trevligt hotell med samiskt inspirerad inredning. Vi bodde i en svit med egen bastu och jacuzzi. Otroligt goda pizzor i restaurangen (bland de bästa jag ätit) och extremt tillmötesgående personal!

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack TNT_in_Sweden
Frond desk, Guest Services / Front Office på Hotel Arctic Eden, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2021

Tack så mycket för din recension! Vad roligt att ni hade en fin vistelse hos oss.
Ni är varmt välkomna åter.
Liselle

Omdömet skrevs 20 juli 2021

Mycket barnvänligt hotell bara plus från oss.
Trevlig personal, välstädat, mysigt. Smidig in och utcheckning.
Barnen trivdes att bada i poolen och pizzan på kvällen var en höjdare.
Mycket plus till all den trevliga personal som fanns på hotellet.
Vi kommer garanterat tillbaka.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Zetterlunds
Frond desk, Guest Services / Front Office på Hotel Arctic Eden, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2021

Tack för din recension! Vad roligt att höra att ni var nöjd med eran vistelse :)
Ni är varmt välkomna tillbaka.
Ha en fortsatt fin sommar!
Liselle
Receptionchef

Omdömet skrevs 14 juli 2021 från mobil enhet

Varm upplevelse då AC saknades i vår del av hotellet. Var 28, 5 grader på rummet när vi vaknade vilket gjorde nattsömnen dålig.

Vi bodde i en svit med badkar och bastu. Bastun var mycket liten men badkaret var trevligt. Sängen var riktigt skön och gardinerna mörklade rummet bra trots midnattssol.

Fick släpa tunga väskor i trappen då hiss saknades till vår del av hotellet.

1  Tack MariH823
Frond desk, Guest Services / Front Office på Hotel Arctic Eden, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2021

Tack för din recension!

Tyvärr så har vi inte AC på hotellet. Då vi får sommar ca 3 veckor om året så är det tyvärr inte en möjlighet för oss, däremot finns det fläktar att låna i receptionen.

Hiss finns på hotellet och tar dig till alla våningar, vi hade gärna visat dig var du hade kunnat hitta den.

Jag hoppas ni hade en fin vistelse hos oss, ni är varmt välkomna åter :)

Receptionen

Omdömet skrevs 5 juli 2021 från mobil enhet

Får endast en mycket svag 3:a, klarar trean pga riktigt bra säng. Bemötandet så bristfälligt, mötte två tjejer som knappt hälsar säger säger sig hämta en annan som kan incheckningen. Även hon var tyvärr väldigt tafatt. Kanske sommarpersonal men ändock. Vi möts av värst byggarbetsplatsen innan vi kommer till entrén, inte nämnt något när man bokar och inte vilket arbete som helst, värsta brötet, fram till 1800! En midsommardag dessutom. Rummet bra space med en toppensäng, stor tv, utsikt ok men i övrigt fruktansvärt lyhört. Prisvärt tyvärr inte, återkomma? Nej?

Rumstips: Byggarbetsplats frågan är hur länge. Personalens bemötande kompetens, ordinarie tider kanske bättre? Servicenivån låg. Restaurangen god mat
Datum för vistelsen: maj 2021
Tack jwiderstrom
Frond desk, Guest Services / Front Office på Hotel Arctic Eden, svarade på det här omdömetSvarade 7 juli 2021

Thank you for your review!

On behalf of our entire team, I would like to apologise for all the constructions going on at the time of your stay.

We will take your advice into your consideration and go ahead and inform on the website regarding all the constructions.

I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

Omdömet skrevs 23 mars 2021

Gammal traditionell skola som byggts om till hotell. Det märks. Å andra sidan, i norrländska mått mätt, helt okey hotell. SPA avdelningen si så där. Kallt i vattnet. Hotellrummet (svit) hade kombinerad bastu, ångbad och dusch. Funkade inte. Städerskorna hade dessvärre glömt att plocka ur kylskåpet på mat efter tidigare gäster. Luktade rejält illa. Troligtvis låg beläggning nu under pandemin och få anställda. Hotellet fixade det dock kvickt. Väldigt vänlig och hjälpsam personal.
Restaurangen Eden var en riktigt höjdare. Riktigt bra pizzor.

Datum för vistelsen: mars 2021
Tack jnstsweden