Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com128 US$
Travelocity128 US$
Priceline128 US$
Tripadvisor128 US$
Hurb132 US$
Omdömet skrevs 19 mars 2021

Mysiga rum, lite ologisk planlösning på extra sängarna i sviten. Sköna sängar men inget ställe man åker till om man har mat allergi. Extremt dåligt utbud vid frukosten. Dryg frukostpersonal. Finns dock goda mackor att köpa på ett café i närheten av hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack utflyttadnorrbottnin
Omdömet skrevs 13 augusti 2020

Ett bra hotell beläget inte alltför långt från centrum. Trevlig och välkomnande personal vid ankomst. Stor parkering på en grusplan utanför hotellet, gott om plats även om miljön kanske inte var världens mest inspirerande.
Mycket trevlig och småmysig restaurang med serviceinriktad personal, typiskt pizza- och hamburgerställe (en thai-risrätt som serverades var dock ingen höjdare). Pizzorna var riktigt goda, vilket även gäller den glutenfria.
Frukosten serverades på hotellets övervåning och var riktigt bra - god frukost med både kalla och varma rätter, rent och snyggt, gott om plats.
Vi bodde fyra personer i ett familjerum som var gigantiskt, dessutom utrustat med såväl jacuzzi som bastu (vi testade dock ingen av dessa faciliteter).

Tack DrBoKo
Jan Grönberg, Owner på Hotel Arctic Eden, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2020

Hej!
Tack för att du tog dig tiden att skriva en feedback till oss.
Vad roligt att göra att ni gillar våran Pub och maten samt frukosten!
Ni är varmt välkomna åter och hoppas ni har en fortsatt trevlig dag!

Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Lite slitet hotell i behov av lite upprustning. God frukost och trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Pub/Pizzerian som ligger i samma byggnad. Fantastiskt goda pizzor. Sammantaget en godkänd vistelse

2  Tack tommy6204

Hej!
Tack för att du tog dig tiden till att ge oss lite feedback. Roligt att höra att du gillar våran Pub och pizzeria! Tyvärr finns det vissa restriktioner vi kan göra på den stora byggnaden då den är K-märkt. Men vi kommer absolut ta detta i bemärkning i framtiden.

Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Ett helt ok hotell med bra gym och relax!
Anne-Lise och Carina i frukosten var dom som fick upp betyget, fantastisk serviceminded och fina människor som gjorde att vi inte kommer fundera på vart vi ska bo när vi besöker Kiruna! Framför gärna det till dom och hälsa från oss att dom är bäst
///Mats och Oddny

Tack Notan66

Hej Mats och Oddny!

Tack för eran feedback. Det kommer absolut framföras till dem båda två att ni väldigt gärna återkommer tack vare deras service! Mycket roligt att höra! Vi ser fram emot erat besök i framtiden igen och hoppas ni har en fortsatt trevlig dag.

Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Fina rum med bra storlek. Fräscht runt om. Mycket bra frukost med blandning av det traditionella bacon, ägg mm. Även några lokal specialitéer som gjorde det lilla extra. Mycket trevlig personal som tog god han om oss. Rekommenderar!

Datum för vistelsen: augusti 2020
2  Tack andr_l189

Hej Jan!

Tack för din fina feedback! Väldigt roligt att höra att du gillar vårat utbud på frukosten och att du blev väl omhändertagen av våran trevliga personal. Du är mycket välkommen åter och hoppas du har en fortsatt trevlig dag!