“Bra dryck”

Republiken Bar&Kök
Rankad som nr 24 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 5 februari 2018

Vi fick detta ställe rekommenderat av lokala i Östersund under en krogrunda.
Det är ett ganska roligt inrett ställe som saknar något, kan inte sätta tummen på vad (Folk kanske, när vi var där en vanlig lördag i jan).
De serverar riktigt bra viner även på glas och har ett gediget sortiment lokala och andra Craft beer.
Rekommenderar detta ställe, dom har något på G och maten såg intressant ut.

Tack Tomas H

Omdömet skrevs 4 februari 2018 från mobil enhet

Republiken är stället för dig som gillar cocktails. Fantastiskt duktiga bartenders. Maten är vällagad och god. Ätit här många gånger och har aldrig varit missnöjd

Tack Swede67
Omdömet skrevs 19 oktober 2017 från mobil enhet

Träffade en gammal vän spm jag inte sett på många år! Hon som bor i stan föreslog Republiken, och vi blev verkligen nöjda. En utmärkt god torskrygg och till det mycket gott sauvignon blanc ... Jag återkommer gärna!

Tack birdiebixz
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Vi har varit här vid flera tillfällen och alltid fått superbra mat. Deras kötträtter håller hög kvalité på köttet och de har en lista med olika tillbehör som man själv får välja vad man vill ha. De har även dagens fisk som också brukar vara riktigt bra.
Skön stämning och populärt så man kan behöva boka bord i alla fall på helgerna. Vill man bara ta ett glas vin eller en öl går det också bra i deras avslappnade lounge del.
Här vet man en hel del om viner och allt känns mycket proffsigt.
Servis personalen är mycket proffsig och man känner dig väldigt väl bemött.
Kan varmt rekommenderas!

Tack LizzieLif
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat o fina viner till bra pris! Servitören var också mycket trevlig och skämtsam på ett bra sätt.
En restaurang i Östersund att rekommendera.

Tack Marianne b

Resenärer som tittade på Republiken Bar&Kök tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Republiken Bar&Kök? Berätta vad du tyckte!