“Köttkoma”

Bashiras
Rankad som nr 24 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Grill
Omdömet skrevs 8 april 2018

Mycket god mat som serverades väldigt snabbt. Bashiras är inte särskilt mysigt, men de är bra på kött. Tyvärr lite för mycket kött och för lite tillbehör ibland (beror väl på vad man väljer kanske).

Tack Baltsar H

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Allt Kött är så otroligt gott, kolgrillat och med bra smaker, tror att jag smakat allt på menyn. Rödvinssåsen är även den fantastisk! Min sambo har aldrig gillat rödvinssås, men denna älskar han!

MEN! Servisen är betydligt sämre. Efter att servitrisen frågat "smakar maten bra?" Ser man inte skymten av hen... Vi har nästan alla gånger struntat i kaffe/efterrätt samt mer dryck än första glaset. Bara för att det inte finns personal i sikte och ingen kommer som sagt ut och frågar. I veckan var det helt tomt i disken, och så hördes ljud där bakom, lät som att de kollade på sport ihop eller så. Det var dessutom bara 3 bord som var upptagna, så det handlar absolut inte om tidsbrist.

Så himla synd! Det sänker betyget väldigt. För maten är verkligen väldigt god!

Tack Therese P
Omdömet skrevs 9 januari 2018

Vi var ett sällskap om 6 personer som besökte restaurangen en tidig fredagkväll i december. Det var inte många gäster där. Vi beställde mat och dryck och det tog inte lång tid innan den serverades vid vårt bord. Maten smakade mycket bra och vi var alla mycket nöjda med våra varmrätter.
Dock en synpunkt från oss. Ni som arbetar i restaurangen måste se till gästerna bättre. Om ni under det att vi åt vår middag frågat om någon ville ha något mer att dricka t ex, så hade vi förmodligen beställt mera. Ni frågade heller inte om vi ville ha någon dessert eller kaffe efter det att ni hämtat tallrikar m m. Det var fyra personer som stod bakom kassadisken och pratade. Ett tips - se kunden - och ni får mer nöjda gäster.

Tack Marie G
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen med vår sexmånaders bebis och det gick bra, trots mycket folk och inte så mycket utrymme. Behjälplig och serviceinriktad personal med kunden i fokus. Vi åt kyckling samt Angusbiff med respektive rostad potatis samt blandade grönsaker. Kycklingen något salt men trots det god, övriga smaker supergoda. Maten kom riktigt snabbt dessutom! Ett återbesök i framtiden är verkligen inte osannolikt.

Tack MattiasErlandsson
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Helt klart över förväntan! Maten var riktigt bra. Det man kan ha lite att anmärka på så är det lokalen. Varmt och väldigt rökigt tyvärr. Jobba lite med lokalen så blir det bättre betyg.

Tack Jimmy S

Resenärer som tittade på Bashiras tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Bashiras? Berätta vad du tyckte!