“Östersunds bästa fik!”

Wedemarks konditori & bageri
Rankad som nr 1 av 5 Kaffe och te i Östersund

Wedan är en klassiker i Östersund! Bra fika och enklare måltider. Har haft både jobbmöte, plugg, kompishäng och dejt här. Bara det att det var här smörgåstårtan uppfanns säger en del!

Datum för besöket: maj 2021
Tack jonasherjeby

Omdömet skrevs 17 juli 2020

Tycker ni ska informera era kunder vid telefonbeställning att ni har er egen hittepå variant av Schwarzwaldtårta och inte påstå att ni har dessa. Pga er dåliga service så blev födelsedags-firandet ett fiasko och stor besvikelse då en traditionell tårta var vad som förväntades! Återkopplingen till er efteråt var snäsig, otrevlig och utan förståelse över hur besvikna vi blev, att dessutom bli hänvisad till ICA Maxi bageriet i detta läge..då tycker jag ni kan hänvisa alla era inringande kunder till ICA Maxi bageriet, då skulle man med andra ord bli nöjd och få vad man förväntar sig.. Not. ICA Maxis tårta var MYCKET GOD och över 100 kr billigare - den rekommenderas ! Vill man ha en hittepå variant eller med lite finare ord.." egendesignad " så kan man ju köpa Wedemarks variant..dock mycket dyr och definitivt inte värt pengarna! Smakade inte ens gott..

Datum för besöket: juli 2020
Tack Eva J
Omdömet skrevs 27 maj 2020 från mobil enhet

Sedan min studietid i Östersund på 90-talet så har Wedemark alltid en speciell plats. God fika, gott kaffe och trevlig miljö. Läget gör dock att det fort blir fullt.

Datum för besöket: maj 2020
2  Tack GoranAtoZ
Omdömet skrevs 4 februari 2020

Ett populärt, mysigt och trevligt ställe. Inte lätt att få plats här inne då det alltid är mycket folk, men får man väl en plats då kan man avnjuta mycket gott. Det serveras allt från mackor till goda och fina bakverk. Där tar jag gärna en fika igen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Frallan89
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Härlig traditionellt konditori med massvis goda bakverk! Ett måste när jag är i Östersund! Sitter och njuter av stämningen!

Datum för besöket: januari 2020
1  Tack 650hansk

Resenärer som tittade på Wedemarks konditori & bageri tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Wedemarks konditori & bageri? Berätta vad du tyckte!