“Besviken”

ons 16/6
20:00
Rankad som nr 111 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Pizza

Två pizzor och bägge fel. Carlzone var utbakad och fel fyllning och fel sås till den andra. Godare har vi ätit.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 821patrik_

Omdömet skrevs 19 april 2020 från mobil enhet

Har varit den givna pizzerian för oss att beställa ifrån förut. Helst de vedugnsbakade. De sista gångerna har det dock varit en stor besvikelse. Pizzorna är degiga, det finns knappt några ingredienser på och de är fettiga och flottiga. Nu byter vi pizzeria!

Datum för besöket: april 2020
Tack lottiefo
Omdömet skrevs 18 januari 2020

Jag har på prov/nyfikenhet beställt härifrån vid två tillfällen eftersom hemsidan ser så trevlig ut (brukar beställa på annan pizzeria i vanliga fall) och jag har vid båda tillfällena blivit besviken. Vid första beställningstillfället missade reveljen att leverera allt beställt och vid andra tillfället var leveransen kraftigt försenad (dom sa inom 90 minuter men det tog 105minuter) plus att pizzorna var mjuka typ känslomässigt såsom microvärmd (vilket jag förstår att dom inte var) o dessutom bemöttes vi inte så trevligt när vi neutralt frågade om NÄR pizzorna skulle anlända.........För mig blir det inga fler beställningar här även om dom kör ”driver” med gratis hemkörning!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack DonCorleoneeeeennnn
Omdömet skrevs 26 december 2019

Lite besviken över pizzan som var för tjockbottnad och smaklös, dessutom väldigt dyr.
Pommes var bra.
Bra läge och öppettider så potential finns, om de satsar mer på att laga god mat.

Datum för besöket: december 2019
1  Tack Kthlisa
Omdömet skrevs 16 mars 2019 från mobil enhet

Goda pizzor och utmärkt service. Varierat utbud av drycker. Det går att få drycker med styrka. Avkopplande lokal.

Datum för besöket: mars 2019
Tack Peter J

Resenärer som tittade på Pizzeria Reveljen tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Pizzeria Reveljen? Berätta vad du tyckte!