“Riktig thairestaurang ”

Chaowpraya River
Rankad som nr 7 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

God mat, trevlig stämning och fräsch restaurang. En ställe som passar de flesta personer unga som gamla .

Tack Danıel E

Omdömet skrevs 29 juli 2017 från mobil enhet

Beställde Pad Thai, mycket och god mat. Bonus med räkchips som låg som en överraskning när jag öppnade påsen för att äta. Verkar ha en mysig inredning, nästa gång äter jag nog där.

Tack Fredrik J
Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe, thailändsk fin inredning . Trevlig personal och mycket god mat. Har även take away meny

Tack YvonneG1471
Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Tidigare hette denna restaurang Paviljong och på den tiden var denna restaurang den bästa i Östersund. Nu har den nytt namn och verkar ha annan kock vilket gör favoriträtter annorlunda och inte lika god som på den tiden det var Paviljong. Men god mat har dom ändå.

Tack ViolineRosie
Omdömet skrevs 9 juni 2017 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen med en sexmånaders bebis och blev väldigt bra bemötta, personalen var väldigt trevliga. Den ena rätten suverän, bland det godaste vi ätit. Den andra rätten något smaklös. Tråkigt nog blev vi båda väldigt illamående efter maten vilket drar ner betyget.

2  Tack MattiasErlandsson

Resenärer som tittade på Chaowpraya River tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Chaowpraya River? Berätta vad du tyckte!