“Jättegod mat och trevlig atmosfär ”

Kitchen & Table Ostersund
Rankad som nr 3 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Amerikanskt, Skandinaviskt
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Åt en fantastiskt god fjällröding! Mysig lokal som erbjuder både sittning i restaurangen och barhäng. Lite begränsad meny, men det ser jag inte som ett minus. Kvalitet före kvantitet. Har ätit jobblunch här tidigare också och även det var väldigt bra.

Datum för besöket: maj 2021
Tack jonasherjeby
Simone E, Ägare på Kitchen & Table Ostersund, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Hej jonasherjeby,

Tack för ditt fina omdöme från ditt senaste besök hos oss!
Jag håller med, den lokala rödingen är en favorit även hos mig!

Vi hoppas på att till hösten få dra igång vår lunch igen samt ha en fullstor meny. Men vi tänker som dig att kvaliteten är viktig på varje rätt.

Önskar dig en fin vecka och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 11 oktober 2020 från mobil enhet

Trevlig lokal med dämpad belysning. Dock svårt att läsa menyn.. Ganska begränsad meny. Endast fåtal viner o vissa tom slut.. rödingen var väldigt god. Personalen gick med munskydd (coronasäkert) o dom var snabba på att duka av o torka ordentligt. Bra service.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Malin B
Omdömet skrevs 22 maj 2020 från mobil enhet

Vi åt varsin varmrätt & delade på en flaska vin. Personalen var hjälpsamma & trevliga. Inte så mycket folk & alla höll avstånd.

Datum för besöket: maj 2020
Tack mammaberggren
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Önskar lite mer intressanta vegetariska alternativ. Kikärtsburgaren är nog den tråkigaste jag ätit faktiskt. Ingen smakupplevelse precis. För övrigt en trevlig atmosfär och trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2020
Tack pitzin
SimoneEng, Ägare på Kitchen & Table Ostersund, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2020

Hej Pitzin,
Tack så mycket för att du tagit dig tid till att ge oss ditt omdöme.
Vad tråkigt att höra att kikärtorna inte gjorde jobbet och att det inte var någon smakupplevelse.
Om du har vägarna förbi så har vi nu lanserat en helt ny vegetarisk burgare.
Vår nya vegetariska burgare är hållbart producerad, har ett högt näringsinnehåll och en låg klimatpåverkan. Och vår färs är gjord av ärtor och baljväxter.

Önskar dig en underbar dag!

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Det var ett besök som jag var jätte nöjd med. Trevlig personal och supergod mat. De stod i menyn att rätterna var små, de måste jag säga emot. De var stora portioner och jag blev proppmätt efter 1,5 rätt av 3.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Zmedzandra

Hej Zmedzandra,
Tack så mycket för ett OTROLGIT fint omdöme för vår brunch! Vi blir otroligt glada över att läsa det.
Vi tackar så mycket för feedbacken för storlekarna på portionerna och ska se över detta.

Ha en underbar vecka!

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Ostersund tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Kitchen & Table Ostersund? Berätta vad du tyckte!