“Önskar lite mer intressanta”

Kitchen & Table Ostersund
Rankad som nr 3 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Amerikanskt, Skandinaviskt
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Önskar lite mer intressanta vegetariska alternativ. Kikärtsburgaren är nog den tråkigaste jag ätit faktiskt. Ingen smakupplevelse precis. För övrigt en trevlig atmosfär och trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2020
Tack pitzin
SimoneEng, Ägare på Kitchen & Table Ostersund, svarade på det här omdömetSvarade 11 mars 2020

Hej Pitzin,
Tack så mycket för att du tagit dig tid till att ge oss ditt omdöme.
Vad tråkigt att höra att kikärtorna inte gjorde jobbet och att det inte var någon smakupplevelse.
Om du har vägarna förbi så har vi nu lanserat en helt ny vegetarisk burgare.
Vår nya vegetariska burgare är hållbart producerad, har ett högt näringsinnehåll och en låg klimatpåverkan. Och vår färs är gjord av ärtor och baljväxter.

Önskar dig en underbar dag!

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Det var ett besök som jag var jätte nöjd med. Trevlig personal och supergod mat. De stod i menyn att rätterna var små, de måste jag säga emot. De var stora portioner och jag blev proppmätt efter 1,5 rätt av 3.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Zmedzandra

Hej Zmedzandra,
Tack så mycket för ett OTROLGIT fint omdöme för vår brunch! Vi blir otroligt glada över att läsa det.
Vi tackar så mycket för feedbacken för storlekarna på portionerna och ska se över detta.

Ha en underbar vecka!

Omdömet skrevs 25 januari 2020

Picklade grönsaker förstörde denna middag. Köttet var mediokert. Men servicen var utmärkt. Fiskrätten var alldeles utmärkt. Trevlig miljö.

Datum för besöket: januari 2020
Tack johansU165LT
SimoneEng, Chef på Kitchen & Table Ostersund, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Hej johansU165LT,
Tack för att du tagit dig tid till att ge oss feedback och ett omdöme.
Vad tråkigt att höra att du inte uppskattade de picklade grönsakerna, men att servicen var på topp gör mig glad att läsa.

Jag vill gärna höra mer om köttet, så du får gärna höra av dig till mig på simone.engqvist@choice.se

Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Fantastisk service, god mat, lugn miljö, pratvänligt utan hög musik. Prisvärt och absolut värt ett besök. Du blir omhändertagen av mycket trevlig personal som gör allt för att du ska trivas

Datum för besöket: november 2019
Tack 134lenae
SimoneEng, Chef på Kitchen & Table Ostersund, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2019

Hej Lena E ,

Wow, en riktigt humörhiss såhär på en snöig måndag i Östersund - 5/5!
Tack för ditt fina omdöme, hoppas att vi ses hos oss snart igen.

Ha en underbar vecka!

Omdömet skrevs 27 oktober 2019

Vi tre beställde olika rätter och alla blev nöjda. Speciellt dagens fångst som var en helt perfekt tillagad gösfile', har aldrig fått en sådan god fisk förut (säger hon från Göteborg). Den passade mycket väl ihop med ramentillbehören. Mycket god renfile' som serverades medium rare, d v s helt perfekt. Goda drycker därtill. En supertrevlig och rolig servitris månade om oss på ett föredömligt sätt. Vi var förvånade över att en hotellrestaurang en fredagskväll var så välbesökt, men förstår varför.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Ubbe
SimoneEng, Chef på Kitchen & Table Ostersund, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2019

Hej Ubbe,
Måndagar brukar kunna vara lite halv trötta såhär innan lunch, men jäklar vad detta omdöme drog upp måndags-viben!

Som du skriver, man vet att det är ett bra betyg om göteborgaren ger så fina ord om fisken!
Härligt att läsa att ni har haft en bra upplevelse hos oss och jag hoppas att vi ses snart igen.

/ Simone Food & Beverage Manager

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Ostersund tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Kitchen & Table Ostersund? Berätta vad du tyckte!