“Perfekt ”

Kitchen & Table Ostersund
Rankad som nr 3 av 129 Restauranger i Östersund
Kök: Amerikanskt, Skandinaviskt
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

På besök för första gången och blev inte besviken. Trevligt och mysigt.
Tog en förrätt med renkött och wasabi mm. En jättegod kombination som rekommenderas. Sen till huvudrätt blev det grillmix och hamburgare. Otroligt bra kött och hamburgaren var saftig och god. Trevlig och professionell personal.
Om jag ska komma på något negativt och vara petig så är det att man visste inte var man skulle hänga sina kläder utan dom fick hänga på stolen. Sen var menyn liten och inte så mycket att välja på och har man barn som inte är så gamla så finns det inte så mycket att välja på i matväg.

Datum för besöket: juni 2017
Tack Hasse N
Hannah N, Chef på Kitchen & Table Ostersund, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2017

Hej Hasse N,
Tack för ditt fina omdöme och bra feedback! Varmt välkommen tillbaka till oss.

Omdömet skrevs 1 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe med separerade matytor. God mat och trevlig personal. En mindre bar med gott lokalt öl

Datum för besöket: juni 2017
Tack 851ThomasF

Tack för besöket Tomas F och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Väldigt mysigt ställe. Alltid god och vällagad mat. Trevlig personal. Vettiga priser. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: maj 2017
Tack angelicab1982
Hannah N, Chef på Kitchen & Table Ostersund, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2017

Tack för fin rekommendation Angelica L och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 2 maj 2017

Snabb service och god mat. Vi var två par som åt middag efter Östersundsrevyn. Kanongod mat och snabb service trots att det i stort sett var fullbokat

Datum för besöket: februari 2017
Tack Mimsan2015

Vad roligt att ni hade en trevlig kväll hos oss efter Revyn Mimsan2015, varmt välkommen tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Trivsam miljö och riktigt god mat presenterat på ett trevligt sätt som gör matupplevelsen roligare. Håller mycket hög klass på maten för att vara en hotellrestaurang!

Datum för besöket: april 2017
Tack mariarK3320FH

Vilket fint omdöme mariarK3320FH, varmt välkommen tillbaka till oss, kanske för att testa vår goda lunch eller brunch!

Resenärer som tittade på Kitchen & Table Ostersund tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Kitchen & Table Ostersund? Berätta vad du tyckte!