Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Inom denna kommunala camping finns stora möjligheter till camping med tält, husvagn, husbil eller stuga i olika klasser.
Stugan vi hade var mycket väl isolerad o utestängde därför till viss del störande ljud. Stugans utrustningsnivå var tämligen spartansk. Personalen i rec var positiv.
Ingen sjöutsikt.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack CG453
Omdömet skrevs 21 augusti 2016

Mycket fina omgivningar men campingen var inte värd 4 stjärnor på grund av att toalett och duschutrymmen ej var av bästa kvalitet. campingplatsens område var inte heller det bästa. men Östersund och Frösön är definitivt värt att se.

Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack perolak2016
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Välordnad och bra camping i Östersund lätta att hitta. Platser på gräs eller asfalt för husvagnar och husbilar möjlighet att bli av med grå vatten samt latrin. En stor bad anläggning fanns alldeles vid campingen. Ett minus var att man fick köra till olika ställen för att få vatten tömma latrin och gråvatten.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack T4684HLjanw
Omdömet skrevs 22 juli 2016 från mobil enhet

Vi sov över en natt i husvagnen på väg söderut och det funkade perfekt i det syftet. Något lutande platser på en större gräsyta. Inget extra men serviceutrymmena var fräscha och fina, och personalen trevlig.

1  Tack lenan243
Omdömet skrevs 18 juli 2016

En medelmåttig campingplats med små campingtomter. Fick nästan inte plats med medelstor husbil. Servicehus med okej standard. Ganska centralt belägen med fina cykelbanor i omhvningen. Närhet till matbutik med stort utbud.

Omdömen sammanställs i samarbete med camping.se
Tack Johansson8