Helt återbetalningsbar innan sön 26 maj
Helt återbetalningsbar innan sön 26 maj
Kisti S

Nära stationen, rena rum, men torftig frukost

Omdöme om Hotell Linden
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 26 juli 2022från mobil enhet
Singelrum, lagom stort för 1-2 personer.
Rent o snyggt på rummet.
Frukost väldigt torftig och motsvarar inte bilderna på hemsidan.
Saknar något varmt, som ex gröt, äggröra, prinskorv eller liknande.
Personalen vid frukost trevlig.
Kort avstånd till stationen
Datum för vistelsen: juli 2022
Tips för att välja rum: Har man allergier etc gör man nog klokt i att fixa egen frukost.
Resetyp: Reste ensam
Ser du något problem med det här omdömet?
0.2 km från Hotell Linden
690 kr
    690 kr
0.8 km från Hotell Linden
Restaurang
Studio på Hotell Zäta Longstay i Östersund.
  • ZenHotels.com
    1 521 kr
7.7 km från Hotell Linden
Visa fler hotell i Östersund
Omdömet skrevs 29 september 2021 från mobil enhet

Plus är att det ligger väldigt centralt och bra parkering. Stort minus är att det är väldigt lyhört, rummen intill och korridor. Sen ligger tågstation och väg precis bredvid. Rent och fräscht, men gammalt. Frukosten va basic, inte vet jag om det va p.g a Coronan. Personalen kunde knappt svenska och när jag checkade in sa hon i receptionen att hon avbokat mitt rum för att kortet inte var giltigt. Eftersom jag vet att jag har pengar så drog jag kortet där och det funkade. Fick en mindre utskällning för att jag inte svarat varken på mejl eller telefon. Jag svarar aldrig på kortfrågor på mejl eftersom det kan va spam. Dock ringde jag upp och hon svarade bara med sitt namn, ej att det var från hotellet så jag trodde nån ringt fel. Näää, så detta hotell kan jag bara rekommendera om man ska typ gå ut och käka och sen sova (om man kan det p.g.a allt oljud)

Datum för vistelsen: september 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Trubbnos
Omdömet skrevs 26 augusti 2021

Detta hotellet känns mer som ett vandrarhem. Skulle nog lägga till lite pengar och ta ett annat. Kändes som lite dyrt för den standarden. Toalett/dusch var ca1,5 m. Det som var bra, det var läget mitt i stan. Frukosten serverades i en låda, förutom bröd och kaffe, juice.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack brittan55
Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Ett litet hotell nära stationen i Östersund. Rummen är små men helt ok om man bara ska sova där. Tv, toalett och dusch, vad mer behöver man? Sköna sängar, enkel men god frukost och dessutom fri parkering om man kommer m bil.

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Jajoha62
Omdömet skrevs 22 augusti 2019

Bokade rum på Linden och skulle betala vid ankomsten.
Men ägaren skickade mejl om att mitt kort inte var valid.
Ringde upp hotellet och frågade vad som var fel kvinnan sa att kortet inte fungerade.
Ringde min bank och kollade dom sa att det inte var något fel på kortet.
Fick ett mejl om att rummet var avbokat ringer hotellet igen kvinna som svarade sa att hon försökt ta betalt 4 gånger och det fungerar inte då förklarade jag att jag ska betala vid ankomsten. Då var hon arg och slängde på luren sen så svarar hon inte när jag ringer.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Reja68
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Tycker det ligger bra till när man kommer med tåg, ändå nära till centrum. Fint rum och välstädat, skön säng. Det jag saknade var en skrapa för att få undan vattnet efter att ha duschat. Frukost med allt jag kunnat önska, smidig incheckning när man kommer efter att receptionen stängt.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste ensam