Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Centralt beläget äldre hotell. Trevlig personal, fantastisk frukost. Rummen är charmiga, mycket välstädade. Lunch och middag serveras inte men restaurangerna i olika prisklasser ligger precis utanför dörren. Hotellet rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: juli 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Pettersson321
Omdömet skrevs 21 mars 2020 från mobil enhet

Vi hade en minisvit, familj med 4 personer. Så bäddsoffa för barnen. Rummet var OK! Högsta våningen med utsikt. Vi bodde två nätter och städningen var inte bra, de bäddade inte rent, glasen tog de från badrummet även om bara 1 var använt och inga nya heller. Luktade lite instängt på rummet. Men läget är väldigt bra och centralt, gratis parkering.

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack tedsundin
Omdömet skrevs 9 mars 2020 från mobil enhet

Va inte första gången jag bott här. Denna gång på en lördag
Hade rum på våning 5, högst upp. Va livat utanför länge på natten.
Den sk dubbelsängen är 2 enkelsängar som glider ifrån varann.
Stort skönt rum annars. Badkar, rent fräscht. Finns hårfön.
Bra frukost serveras.
Dåligt med parkeringsplatser, fick stå framför hotellet. Tur att vi hoppade parkeringshuset för 3 bilar hade fått sina fönsterrutor sönderslagna på natten....
Är ett ok hotell om man vill bo centralt

Datum för vistelsen: mars 2020
Tack bodaasa
Omdömet skrevs 23 januari 2020

Det var otroligt smutsigt och ostädat. Jag bytte rum flera gånger innan jag till slut fick ett någorlunda rent rum. I ett av rummen var ingenting bytt från tidigare gäst, sängen var bara bäddad. Det var äckliga fläckar på lakanen och jag fick bädda rent själv efter att ha frågat efter rena lakan. Ingrodd gammal smuts överallt, skräp kvar från tidigare gäst, fläckar på spegel, fläckar på ytor, riktigt skitiga sopkärl.
Bekanta till mig hade det likadant på sina rum. De i receptionen verkade inte förvånade över detta. Verkar som att de sparar in på städning?
Dessutom väldigt sliten och mörk inredning med dålig belysning i badrum.

Jag fick kämpa rätt mycket för att få en helt ok hotellupplevelse, skulle självklart tagit in på annat hotell direkt.

Frukosten var sådär, en hel del mat både smakade och såg ut som att det var för gammalt.
Kommer avråda alla att bo på detta hotell. Riktigt äckligt... och absolut inte prisvärt.

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste ensam
Tack EmiliaZ94
Omdömet skrevs 8 januari 2020

Rummen har vad man behöver. Jättetrevlig personal, väldigt hjälpsamma. Ligger i område med mycket restauranger och affärer. Även hotellrestaurangen är helt okej. Frukosten är jättebra. Stark WIFI i hela hotellet.

Rumstips: Plats för hund på första våningen.
Datum för vistelsen: januari 2020
Tack mwerking