“Bästa restaurangen”

Dalwhinnie
Rankad som nr 1 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Helt klart bästa restaurangen i Östersund! Mycket vällagad mat med riktigt bra råvaror och mycket trevlig personal. Åt reninnerfilé som var så mör att den kunde skäras med smörkniv. Råbiffen var mycket bra även den. Gick dit två kvällar på raken vid mitt första besök i Östersund. Tack Micke för ditt otroligt trevliga bemötande och ditt gästvänliga sätt och för dina tips om prisvärda whiskies...!

Datum för besöket: februari 2020
Tack tomash555
Dalwhinnie2013, Ägare på Dalwhinnie, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2020

Hej Tomas H
Härligt att ni gillade vårt ställe och uppskattade maten. Bara roligt att prata och tipsa om whisky.
Ha en skön helg och stort tack för omdömet.

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Helt klart den bästa restaurang i Östersund med mycket God mat och perfekt lagad + mycket trevlig personal. Har varit där och ätit sedan den öppnade och ALDRIG blivit missnöjd

Tack Blakullan

Hej Anna-Lisa Söderman
Stort tack för omdömet det värmer oss alla, ha en skön helg.

Omdömet skrevs 17 januari 2020

Mycket bra mat, trevlig personal, förstklassig service.
Helt klart ett av de bästa restaurangerna i Östersund

Tack hanss525
Michael T, Ägare på Dalwhinnie, svarade på det här omdömetSvarade 18 januari 2020

Godmorgon hanss525
Alltid lika roligt att vakna till omdömen som ditt, vi tackar ödmjukast.
Ha en riktigt skön helg

Omdömet skrevs 16 januari 2020

Vi blev verkligen bemöta som VIP gäster. Välkomnade och maten var perfekt! Mysigt och ombonat. Rent på toaletten, är ett stort plus.

Tack 389kristinal

Tack 389kristinal
Glad vi blir av omdömet stort tack och härligt att ni även uppskattade toaletten:)
Ha en riktigt skön helg

Omdömet skrevs 15 januari 2020

En av Östersunds bästa restauranger. Jämn och hög kvalitet på mat och service. Väl värt ett besök, kan verkligen rekommenderas

Datum för besöket: mars 2019
1  Tack SusanneW1159
Michael T, Ägare på Dalwhinnie, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2020

Hej SusanneW1159
Stort tack för ett värmande omdöme.

Ha en underbar dag
Michael Ternqvist

Resenärer som tittade på Dalwhinnie tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Dalwhinnie? Berätta vad du tyckte!