“Mycket bra! Fin service ✨✨”
Omdöme om Dalwhinnie

Dalwhinnie
Rankad som nr 1 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 4 augusti 2018 från mobil enhet

Ett sällskap på 4 som åt och drack gott. Vissa åt 3-rätters.

Vi började med ett glas bubbel och kaffe, servitrisen kom in med snacks! (Som vi ej beställt) Chips och salta sticks till ölen. Choklad och geléhallon till kaffet! Mycket uppskattat!

Åt vitlöksbröd till förrätt, så gott! Gratinerad med mozzarella, krämig och bra kryddad!

Varmrätt: lamm, rödvinsky, aioli & sötpotatispommes. Saknar dock något grönt, det ända jag fick var en timjankviat medan de andra fick en fräsch sallad. Borde alltid följa med någon form av sallad, blir lite tråkigt annars tyvärr.

Efterrätt: SALTED CAEAMEL, Oh my! Måste testas, så god! Perfekt balans mellan sälta och sötma. Rekommenderas!

Fin och trevlig service.

Tack Therese P

Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Ett genuint ställe som genom syras av passion och kärlek till mat och dryck som erbjuder förstaklassig service <3

Tack Fanny V
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Tog några öl vid bardisken i samspråk med trevlig personal, mycket sympatiskt ställe jag mer än gärna kommer tillbaka till.

Tack Maria S
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

En perfekt middag - allt från den vänliga omtänksamma personalen till den utsökta menyn. Då vi var sex personer i sällskapet och alla valde olika kan vi bara konstatera - det kvittar vad du väljer att äta på Dalwhinnie för allt är perfekt tillagat och jättegott! Ett tips är även att välja till de drycker som föreslås till respektive rätt i menyn.
Rekommenderar restaurangen å det varmaste. Vi kommer garanterat tillbaka!
Tack för en toppenkväll. Ni är bäst!

Tack 205annew
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Vi var nöjda med maten, vi åt röding som smakade utsökt. Till efterrätt åt vi lakrits pannacotta, som även den var god.

Bra urval av viner

Trevlig service mindre personal.

Tack marie201301

Resenärer som tittade på Dalwhinnie tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Dalwhinnie? Berätta vad du tyckte!