“Trevlig pub”

Dalwhinnie
Rankad som nr 1 av 130 Restauranger i Östersund
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 29 juli 2018 från mobil enhet

Tog några öl vid bardisken i samspråk med trevlig personal, mycket sympatiskt ställe jag mer än gärna kommer tillbaka till.

Tack Maria S

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

En perfekt middag - allt från den vänliga omtänksamma personalen till den utsökta menyn. Då vi var sex personer i sällskapet och alla valde olika kan vi bara konstatera - det kvittar vad du väljer att äta på Dalwhinnie för allt är perfekt tillagat och jättegott! Ett tips är även att välja till de drycker som föreslås till respektive rätt i menyn.
Rekommenderar restaurangen å det varmaste. Vi kommer garanterat tillbaka!
Tack för en toppenkväll. Ni är bäst!

Tack 205annew
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Vi var nöjda med maten, vi åt röding som smakade utsökt. Till efterrätt åt vi lakrits pannacotta, som även den var god.

Bra urval av viner

Trevlig service mindre personal.

Tack marie201301
Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Ännu ett besök. Vårt förstahandsval när det gäller att äta ute. Gott värdskap och god mat. Vi var denna gång 7 personer, alla lika nöjda spm vanligt. Vi återkommer.

Tack Håkan B
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Vill du sitta ner och bara dricka gott och snacka strunt eller äta riktigt gott till goda drycker är det här stället för dig! Du går aldrig därifrån missnöjd!

Tack Bill L

Resenärer som tittade på Dalwhinnie tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Dalwhinnie? Berätta vad du tyckte!