Bli belönad med One Key
Bli belönad med One Key
Melwin L

Förvånansvärt bra å litet hotell!

Omdöme om Hotel Älgen
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 10 juli 2023
Riktigt bra och billigt hotell! Även fast de va ganska litet. Så var frukosten mycke, bra tyckte synd om personalen eftersom alla va som små gnällapor. Jamena fruksotbuffé med 2 styckna som jobbar? Gör de bättre själv. Det vart en miss och vi råkade boka lördag till söndag i Augusti ist för Juli. Så vi (2 personer) fick ett enkelrum med en extrasäng, väldigt trångt men vad skulle vi göra? Båda sängarna var sköna. Stor å bra tv.
Datum för vistelsen: juli 2023
Tips för att välja rum: Om du ska välja rum, ta ett nära receptionen då de är bättre Wi-Fi där. Rum 210 hade inget Wi-Fi.
Resetyp: Reste med familjen
4,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorService
Ser du något problem med det här omdömet?
0.2 km från Hotel Älgen
690 kr
    690 kr
0.8 km från Hotel Älgen
Restaurang
Studio på Hotell Zäta Longstay i Östersund.
  • eDreams
0.0 km från Hotel Älgen
2.5 km från Hotel Älgen
Visa fler hotell i Östersund
Omdömet skrevs 22 november 2022

Mycket dåligt att inte beskriva att det finns endast 4 parkeringsplatser i garaget, likaså även endast 4 parkeringsplatser på innergården, och att det är datumparkering som gäller. MYCKET dålig info angående detta! Ett okej hotell, men utan restaurang- eller kioskmöjligheter.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack Rtgcina
Omdömet skrevs 19 augusti 2022

Inte ens ett välkommen vid incheckningen. Hotellet är lyhört och servicen är usel. På ytan ser inredningen ok ut men när man vidrör något kan det ramla ned, exempelvis sänglampan. Skraltig belysning i tak och korridorer. Hotellet är låst kvälls och nattetid så se till att få koden som behövs för att gå in, förhoppningsvis fungerar den.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack 827olles
Omdömet skrevs 3 augusti 2022

Det var bra vistelse på hotellet och allting fungerade bra. Snäll personal, god frukost, bra läge. Inte så dyrt, när man bokar hotellet lång tid innan. Ligger nära Centralstation och passade bra för mig när jag skulle åka tåg.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack natashah412022
Omdömet skrevs 8 juni 2022

Hotellet har bra läge. Går att finna parkering utanför. Små rum med väldigt lite avställningsyta, både i rummet och framförallt i badrummet. Bra sovkvalitet, tyst och inga konstiga dofter.
Gillar man svart och mörka inredningsdetaljer så är detta ett perfekt hotell för er.
Kan definitivt behöva en renovering av rummen. Badrummet var bra, men ack så trångt.

Datum för vistelsen: juni 2022
Tack alfingvarsson
Omdömet skrevs 10 maj 2022

Det får INTE 2022 vara så kallt i ett litet rum, speciellt i badrummet. Morr!! Det trånga utrymmet mellan säng/Tv på väggen är anmärkningsvärt litet för att kunna vädra med lite frisk luft. Dock bra storlek på sängen. Urkass internet på andra våningen!!!

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack infoO6822PH