Omdömet skrevs 26 augusti 2018 från mobil enhet

Vi brukar välja best western på grund av deras fantastiska frukost, men denna var en liten besvikelse. Inte alls lika bra som andra best western hotell! Det fanns ingen mat att tillgå på kvällen. Vi blev hänvisade till ett helt tomt köpcentra, som bara innehöll en helt öde pizzeria längst ned i en lika öde byggnad, inget som tilltalar precis.. för oss som är rökare, fanns endast entrén där man fick stå till allmän beskådan och kura när det ösregnade.. vi är faktiskt också betalande gäster och vi tycker att det skulle kunna ordnas något ställe för oss. Vi fick själva fråga om vilka faciliteter som erbjöds, och fick då veta att det fanns en liten bubbelpool, men den var upptagen. Frukosten var en besvikelse, automatkaffe som smakade därefter.. samt ett utbud som skilde sig från andra hotell i kedjan. Inget hotell vi rekommenderar!

Tack Jlmn5961
Omdömet skrevs 14 augusti 2018 från mobil enhet

Bodde på hotellet med familjen på ett kort besök i Östersund under vår Norrlands-/Norgesresa. Hotellrummet var över våra förväntningar. Det var rent och fräscht både i sov- och duschrummet. Vi kunde sova gott på sköna sängar och bäddsoffa. Dessutom hade de mycket bra utbud på frukost och alla personal var hjälpsamma och trevliga. Inga problem att få hjälp när vi ville frysa in våra isklampar. Hotellet ligger en bit utanför självaste centrum men det kompenseras med gratis parkering och man kan ta en promenad till centrum om så man vill. Vi återkommer gärna till hotellet i framtiden.

Tack Reny A
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Har sett kommentar om att ej kunna reglera värme eller att det inte finns AC och det skulle nog störa men när värsta värmen försvunnit tänker man inte på det. I övrigt fräscht (bakom rätt trist missvisande fasad) och rymliga moderna rum med allt man behöver. Mycket bra frukost och glad engagerad personal. Bra wifi å parkering.

Tack Vesabi
Omdömet skrevs 31 juli 2018

Bodde på hotellet i samband med jobb. Tyvärr inte möjligt att reglera värmen i rummet och det var alldeles för varmt för att kunna sova gott. AC hade varit önskvärt, eller möjlighet att vädra ordentligt.

Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack riggisen
Omdömet skrevs 28 juli 2018

Enkelt bra hotell. Har det nödvändiga, mysig relax. Ligger lite utanför centrumhetsen. Bra parkeringsmöjlighet-gratis. Frukostrummet enkelt, men god frukost utan att vara lyxig. Har en enklare middag på kvällen-vet dock inte hur den är

Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western