Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Sköna, vippbara sängar. rymligt badrum. Möjlighet välja frukostpaket istället för buffé. Trevlig uteplats. Vi hade ett hundrum och en egen handduk samt huvudskål var framlagda. Utgång i smalt ung till rummet. Helt enkelt, det fanns inget att klaga på. Återkommer gärna.

Tack Rallykatt
Reception ÖSD Östersund Syd, Other på Scandic Ostersund Syd, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2020

Hej,

Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. Härligt att höra att du hade en fin vistelse hos oss. Vi ser till att dela detta med hela teamet. Hoppas att vi ses snart igen!

Fortsatt fin sommar,

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Omdömet skrevs 30 mars 2020 från mobil enhet

Trots läget i världen just nu så är detta hotellet fantastiskt.

Nästan ingen frukost, och dåligt matutbud pga av läget men det spelar ingen roll.

Med supertrevlig personal som är serviceminded till 150% så kommer jag aldrig att bo på annat håll när jag väl är i Östersund.

Helt suveränt!

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet
Tack Carl K
Jenny E, General Manager på Scandic Ostersund Syd, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2020

Bästahälsningar,

Omdömet skrevs 20 mars 2020

Bor ofta på Scandic Syd när jag besöker Östersund. Vid mitt besök så var det väldigt få gäster. Stor fördel är att det finns gott om gratisparkeringar och laddstolpar för El och laddhybrider. så ska man resa till Östersund med bil så är Scandic Syd helt klart min rekommendation.

Datum för vistelsen: mars 2020
1  Tack Jim J

Hej,

stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.

Bästahälsningar,