Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (270)
Filtrera omdömen
270 resultat
Medlemsbetyg
39
86
104
35
6
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
39
86
104
35
6
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
3338 av 270 omdömen
Omdömet skrevs 26 mars 2018

Allt bra utom resturangen. Det tog 2 h för barnen att få sin mat och vi fick säga till 5 ggr, inte ok med dom priser som är. Har man höga priser så ska servicen vara bra. Detta gör att jag tappar förtroende för Scandics resturang.

Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Micke1957
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej,

Tack för er recension och beklagar att vi inte levt upp till måttet. Vi har en del ny personal i servisen vilket gör att vissa rutiner tyvärr brister ibland vilket jag misstänker har hänt här. Detta ska givetvis inte ske även om det är ny personal och vi ser över vad det är som bristit och ska säkerställa att det inte händer igen. Hoppas att ni hade en bra vistelse annars och att vi ses snart igen!

Hälsningar,
Filip Pihlqvist
Scandic Östersund Syd

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Hotellet är fint och rent och personalen i receptionen är kanon!

Personalen i restaurangen är under all kritik. Ingen känsla för service, har nog aldrig stött på något liknande. Dessutom kom barnens mat in långt efter de vuxnas, det missades dryck till barnen, såsen glömdes. Dessutom var hamburgerbrödet snustorrt. Nä, restaurangen måste ni förbättra.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste med familjen
Tack esdm
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Hej,

Tack för din feedback efter ditt besök hos oss. Vad roligt att höra att du tyckt om våra rum och att personalen i receptionen var kanon. Dock ber jag så hemskt mycket om ursäkt för den bristfälliga service som ni upplevt i restaurangen. Vi håller på att bygga upp en ny organisation inom restaurangen vilket tyvärr har medfört bitvis briställighet på vissa rutiner. Vi jobbar hårt för att allt sak sitta så att sådana här situationer itne ska uppstå. Ber som sagt hemskt mycket om ursäkt och hoppas att vi får en andra chans att visa att vi kan.

Vänliga hälsningar,
Filip Pihlqvist
Scandic Östersund Syd

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Märkliga regler att rumsnummer inte får lämnas ut, motivering gästerna ska skyddas.
Gick inte att betala kvällen före avfärd på grund av momsregler.
Båda fallen nytt för mig??
Bra och vällagad mat på kvällen men tycker inte det motiverar priset.
Stort plus ändå för att frukosten börjar serveras kl. 06:00, den smakar dessutom riktigt bra.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 472g_ranv
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hej Göran, tack för er feedback från er vistelse hos oss. Angående att rumsnummer inte får lov att lämnas ut är på grund av en integritetspolicy som Scandic och även flera andra stora hotellkedjor har. Denna policy finns för att vi vill skydda våra gästers integritet och lämnar därför inte ut information om våra gäster vilket innefattar namn och rumsnummer.

Sedan tror jag att det måste blivit ett missförstånd med betalningen natten innan för att det som gäller är att vi ej kan lämna ut ett momsspecificerat kvittot mer än en natt i förväg på grund av momslagarna i Sverige. Dock så går det fint att betala i förväg och sedan få ett fullständigt specificerat kvitto vid utcheck. Ber om ursäkt ifall det blev någon miss i kommunikationen från vår sida för givetvis ska ni få betala precis när ni önskar under er vistelse.

Men stort tack för dina fina ord om vår mat och restaurang, hoppas vi ses snart igen!

Vänliga hälsningar,
Filip Pihlqvist
Scandic Östersund Syd

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Datum för vistelsen: mars 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 26 februari 2018

Smidig kostnadsfri parkering utanför hotellet, det var fullt i centrumhotellen men detta var troligen ett bättre alternativ för vår genomresa. Bemannad recetption dygnet runt, gym och bastu var plus över förväntan

Datum för vistelsen: februari 2018
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack hansO1983IW
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Reception ÖSD Ö, Front Office Manager på Scandic Ostersund Syd, svarade på det här omdömetSvarade 27 mars 2018

Hej Hans,

Tack snälla för er recension och vilken tur att det var fullt inne i centrum så att ni hitta hit. Hoppas att vi ses snart igen!

Vänliga hälsningar,
Filip Pihlqvist
Scandic Östersund Syd

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen