“Toppen!”

Boka bord
lör 25/9
20:00
Rankad som nr 4 av 132 Restauranger i Östersund
Beskrivning: Tripti står för framåtsträvande indisk mat som bäst kan beskrivas som "konst på tallrik". Vårt mål är att förbättra kundernas kulinariska upplevelse genom att upprätthålla pålitlighet och elegans. Tripti byggde det finaste indiskköket, kompletterat med en exceptionell middagsupplevelse byggd på noggrann uppmärksamhet åt alla aspekter av service, mat, atmosfär och vinval. Tripti står för "Tillfredsställelse". Restaurangägaren Mamun Patwary vill inspirera och dela sin kärlek för mat och kultur med sina kunder. Tripti är ett resultat av 20 års erfarenhet inom indisk restaurangbransch, där Mamun börjande som kock och i dagsläget sköter han allt som ägare. Välkommen till din indiska restaurang i Östersund!
Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt god indisk mat i trevlig miljö och med bra service. Har många alternativ för den som är vegan eller allergisk, många rätter kan anpassas efter detta.

Tack Sandra S

Omdömet skrevs 15 augusti 2021 från mobil enhet

Otroligt trevlig och bra personal väldigt hjälpsamma och maten vilken god smak defenitivt Ösd bästa!

Tack Petterellingsson11
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Riktigt god och vällagad indisk mat, det är en stor meny så det finns något för alla! Väldigt mysig miljö och trevlig personal, kommer äta här fler gånger!

Tack nova004
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat! Fantastisk personal! Kommer äta på detta ställe varje gång jag är i Östersund!
10/10!

Tack laurabK6306IF
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

God mat, bra service. Synd att det är så långt till Östersund. Vi skulle gärna se er etablera er i Skellefteå.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Q3718IOhelenal

Resenärer som tittade på TRIPTI -Indisk Restaurang tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt TRIPTI -Indisk Restaurang? Berätta vad du tyckte!