“Mums”

Tripti Indisk Restaurang Östersund
Rankad som nr 8 av 130 Restauranger i Östersund
Beskrivning: Tripti står för framåtsträvande indisk mat som bäst kan beskrivas som "konst på tallrik". Vårt mål är att förbättra kundernas kulinariska upplevelse genom att upprätthålla pålitlighet och elegans. Tripti byggde det finaste indiskköket, kompletterat med en exceptionell middagsupplevelse byggd på noggrann uppmärksamhet åt alla aspekter av service, mat, atmosfär och vinval. Tripti står för "Tillfredsställelse". Restaurangägaren Mamun Patwary vill inspirera och dela sin kärlek för mat och kultur med sina kunder. Tripti är ett resultat av 20 års erfarenhet inom indisk restaurangbransch, där Mamun börjande som kock och i dagsläget sköter han allt som ägare. Välkommen till din indiska restaurang i Östersund!

Så otroligt god mat! Underbara smaker & trevlig personal. Vi kommer tillbaka fler gånger och nästa gång blir det att testa någon helt ny maträtt! Äntligen en bra indisk restaurang.

Tack D8184WXcarolinag

Wow, vilka smaker, här tillagar dem maten på ett tradionell sätt. Väldig stora portioner för mig men det klagar man inte på, bra bemötande,
Värt ett återbesök!!

1  Tack Ratchawat

Vi åt fler gånger middag hos tripti. Min tjej älskar restaurangen, det är vår dejting plats. Lugnt, fint och god mat. Vad mer en kan fråga. En av den godaste indisk curry, Karai och sambal provade där. Mycket nöjd med deras servis. Lokalen är fräsch och mysigt. Perfekt för fest eller dejt. Kommer var en av deras stamkunder för livet.

Tack 53rahath
Omdömet skrevs 30 april 2021 från mobil enhet

Mumsigt!!! Godaste indisk mat. Åt hos tripti för flera gånger och varje gång blev vi super nöjda. Vad där med familjen. De har många varianter för vegetarianer. Prova deras Lamm tikka och palak panir. Min man tog en hett karai rätt som gav känslan att du är redan i Indien, stark, väl kryddad och magisk gott-sa han. Servitören erbjuder dig lite extra som gör dig bekväm. Lokalen var rent och livlig. Vår familjs favorit restaurang.

Datum för besöket: april 2021
Tack 187jannatuln
Omdömet skrevs 24 mars 2021 från mobil enhet

Jättegod mat och väldigt trevlig serviceminded personal.
Gör gärna ett besök på denna nya fina Indiska restaurang! Tummen upp!

Datum för besöket: mars 2021
Tack asa55

Resenärer som tittade på Tripti Indisk Restaurang Östersund tittade också på

Östersund, Jämtlands län

Besökt Tripti Indisk Restaurang Östersund? Berätta vad du tyckte!